کد خبر: 80103

گئورگی گولسیانی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

شاید دوباره در دربی گل زدم

در آستانه دربی فینال جام حذفی گفت‌وگویی با این بازیکن گرجستانی در «فرهیختگان» انجام دادیم که آن را در ادامه می‌خوانید.

ترنم کشاورز، خبرنگار:گئورگی گولسیانی این فصل 10 گل برای پرسپولیس زد تا برترین گلزن این فصل تیم یحیی گل‌محمدی لقب بگیرد. او تمام پنالتی‌های خود را تبدیل به گل کرده اما شاید نقطه برجسته نمایش این مدافع گرجستانی، مشخصات دفاعی باشد که او را تبدیل به مهره ثابت تیم یحیی کرده است.در آستانه دربی فینال جام حذفی گفت‌وگویی با این بازیکن گرجستانی در «فرهیختگان» انجام دادیم که آن را در ادامه می‌خوانید.

گئورگی گولسیانی:

*واقعا پرسپولیس شایستگی قهرمانی لیگ برتر را داشت. در حال حاضر هم به دنبال کسب جام دوم در بازی چهارشنبه هستیم امیدوارم که با ارائه یک نمایش بی‌نقص به این مهم هم دست پیدا کنیم.

* پرسپولیس بهترین خط دفاع لیگ‌ را دارد اما این موضوع فقط به خاطر دریافت 13 گل در طول فصل نیست. چون وقتی یک تیم به سبک هجومی فوتبال بازی می‌کند، دفاع از دروازه در این حالت سخت می‌شود. 

*تمامی بچه‌های ما در پست‌های مختلف از دروازه‌بان تا کل تیم همگی بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشتند که ما موفق به ثبت چنین آماری شده‌ایم‌. 

*امیدوارم که در فینال جام حذفی هم بتوانم تعداد گل‌هایم را افزایش دهم.

*برخلاف تصور یک عده که فکر می‌کنند پنالتی زدن خیلی کار آسانی است باید بگویم، که اصلا این‌طور نیست. واقعا پنالتی زدن برای یک بازیکن مسئولیت بسیار بزرگی محسوب می‌شود.

*از آنجایی که هر دو تیم برای کسب جام و با‌ انگیزه بسیار زیاد به زمین می‌آیند، می‌توانم پیش‌بینی کنم که قطعا بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد خواهیم بود.

*برایم فرق نمی‌کند که چه کسی داور بازی باشد چراکه ما تمامی تمرکزمان روی عملکرد خوب خودمان است کاری به هیچ چیز نداریم.

*یحیی مربی باهوش و با تجربه‌‌ای است. از نظر روانشناسی هم خیلی خوب روی ذهن بازیکنان کار کرد تا ما به آن ذهن برنده تیمی دست پیدا کنیم.

*از امیر قلعه‌نویی حمایت می‌کنم، چون او یک‌بار از من حمایت کرد و نقش تعیین‌کننده‌ای در حرفه‌ام داشت. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

*از بین تمامی بچه‌ها با سروش رفیعی رابطه صمیمانه‌تری دارم. او واقعا پسر مهربان و بازیکن فوق‌العاده‌ای است.

*در مورد فصل بعد باشگاه هم هنوز در این مورد با من مذاکره‌ای نداشته است.

متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها