کد خبر: 80081

پرویز برومند در گفتگو با فرهیختگان:

قهرمان جام حذفی قهرمان واقعی ایران است!

من قصد کری خواندن و توهین کردن ندارم و نمی خواهم ارزش کسی را پایین بیاورم. پرسپولیسی ها هم زحمت کشیدند و قهرمان شدند.

پرویز برومند در گفتگو با خبرنگار فرهیختگان اظهار داشت: چند روز پیش مصاحبه ای انجام دادم که هواداران استقلال ناراحت شدند. من قصد کری خواندن و توهین کردن ندارم و نمی خواهم ارزش کسی را پایین بیاورم. پرسپولیسی ها هم زحمت کشیدند و قهرمان شدند. من هواداران همه تیم ها را با گوشت و پوست و استخوانم درک میکنم. هوادار فوتبال به خصوص هوادار استقلال برای من ارزش بسیار بالایی دارد اما الان بر این باور هستم که قهرمان واقعی ایران از دل رقابت‌های جام حذفی و فینال این رقابت‌ها بیرون می آید و حالا که استقلال و پرسپولیس در فینال این رقابت ها با هم برخورد کردند، در این دیدار حساس هر تیمی برنده و قهرمان جام حذفی شود به نظر من همان تیم مستحق قهرمانی در لیگ برتر هم بوده است و امیدوارم تیم محبوب و من، استقلال به این مقام دست پیدا کند. در واقع قهرمان واقعی ایران در این جام معنا میشود. 

وی درباره حواشی اخیر پیرامون باشگاه استقلال افزود: صحبت های قربان زاده نشان داد استقلال چه مدیران بی لیاقت و بی کفایتی داشته که به این روز افتاده است. اوج این صحبت‌ها جایی بود که کسی که ادعا میکرد استقلالی است و این تیم را خیلی دوست دارد دستش بیشتر از همیشه رو شد. بابت این اتفاق از قربان‌زاده ممنونم اما ای کاش او رعایت انصاف را هم می کرد. این فرد باید حواسش به هواداران میلیونی باشگاه ها باشد چرا که آنها با یک حرف یا یک اتفاق یا یک نتیجه زندگی آنها دستخوش تغییر می شود و دلشان می شکند. در هر صورت با صحبت های قربان زاده استقلال به حاشیه رفت آن هم زمانی که در کورس قهرمانی بود. قربانزاده زبان بندی را رعایت نکرد و باعث شد با این حواشی قهرمانی لیگ برتر از دست برود. او با زمان بندی اشتباه در خصوص اظهاراتش این حواشی را برای استقلال ایجاد کرد. 

برومند تاکید کرد: نکته جالب این که دوباره و زمانی که استقلال به فینال رسیده دوباره دارد اتفاقات ۲ ماه قبل تکرار میشود و نمیدانم چرا حالا نوبت به اسپانسری رسیده که به تعهد خود عمل نمی کند. در تعهد اسپانسرها به باشگاه ها یک بزنگاه هایی وجود دارد که باید به صورت ویژه به آنها نگاه کرد. مثل حالا که استقلال به فینال جام حذفی رسیده این در شرایطی است که بازیکنان به تعهد خود عمل کرده و ماه هاست دارند فقط با عشق و بیشترین تلاش و انگیزه به خاطر دل هواداران به میدان می روند اما اینکه همراه اول هر روز یک حرف میزند و پرداخت مطالبات استقلال را منوط به امضای یکی دو نفر بکند قضیه به نظر من بودار است. 

گلر اسبق استقلال ادامه داد: گاهی اوقات هواداران می گویند به تیم حریف رسیدگی ویژه ای می شود اما همیشه من مخالفت می کنم و میگویم هر دو تیم پرطرفدار هستند و رسیدگی ها برابر است اما وقتی در عمل می بینم یک اسپانسر در قبال یک تیم به تعهد خود عمل می‌کند و به دیگری توجه نمی کند، نسبت به دیدگاه هواداران من هم دچار تردید می شوم و می گویم حق با آنهاست. من فکر می کنم باید اول این تبعیض‌ها را از بین برد. در هر صورت هر دو تیم هواداران میلیونی دارند اما به نظر من که با استقلال سال‌ها زندگی کردم هواداران این باشگاه متعصب تر هستند. با این حال الان فکر می کنم با توجه به اتفاقاتی که این روزها و این سالها دارد می‌افتد این مساوات و عدالت در قبال این دو تیم و هواداران آنها رعایت نمی شود. 

برومند در پایان گفت: به بازیکنان متعصب استقلال و مدیریت این باشگاه خسته نباشید و خدا قوت می گویم. دست کریمی را هم به گرمی می‌فشارم که استقلال را از محرومیت‌های بعدی نجات داد. واقعاً پول پیدا کردن در این دوره و زمانه بسیار سخت شده اما او از پس این کار بر آمد و توانست با تامین مالی با طلبکاران تسویه حساب کند و از او متشکرم که این اتفاق را رقم زد.

مرتبط ها