کد خبر: 79983

علی نعمتی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

ما برعکس ساپینتو هستیم

علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی موفق به زدن گل اول دیدار پایانی تیمش برابر نساجی شد تا قهرمانی را با سرخپوشان پایتخت تجربه کند.

ترنم کشاروز، خبرنگار:علی نعمتی مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی موفق به زدن گل اول دیدار پایانی تیمش برابر نساجی شد تا قهرمانی را با سرخپوشان پایتخت تجربه کند. حال بازیکن کلیدی یحیی گل‌محمدی دو دیدار باقیمانده تیمش در جام حذفی را سخت و حساس می‌داند و امیدوار است پایان آن همراه با جامی دیگر برای سرخ‌ها باشد. بر همین اساس در «فرهیختگان» با «علی نعمتی» پیرامون مسائل مختلف گفت‌وگویی داشتیم که در ادامه بخش هایی ا ز آن را می‌خوانید. 

*هدف ما از همان ابتدای فصل قهرمانی بود و روی کسب ۲ جام تمرکز کرده بودیم. چند هفته‌ای هم صدرنشین لیگ برتر بودیم اما در یکی، دو بازی نتیجه مطلوب را کسب نکردیم تا از صدر دور شویم. با این حال با بچه‌ها عهد بستیم تا هر اتفاقی افتاد تا آخرین نفس برای قهرمانی تلاش کنیم. خوشبختانه تلاش‌هایمان نتیجه‌بخش بود و توانستیم به قهرمانی دست پیدا کنیم. این قهرمانی را به تمامی هواداران بزرگ ارتش سرخ تبریک می‌گویم؛ چراکه آنها لایق چنین نتایج و جایگاهی هستند. 

*بدون شک گلزنی در دیدارهای مهم یک شانس است که به لطف خدا در چند بازی نصیبم شد. خودم هم خیلی از این بابت خوشحال هستم. اما در پرسپولیس، اینکه چه کسی گل می‌زند اصلا اهمیتی ندارد. تنها چیزی که برای تمامی ما مهم است فقط موفقیت و سربلندی تیم و درنهایت خوشحالی هواداران‌مان است. 

*  ما برعکس ساپینتو هستیم، به رقبای خودمان احترام می‌گذاریم؛ چراکه حفظ اصول اخلاقی و احترام به سایر رقبا همیشه در اولویت باشگاه پرسپولیس بوده و خواهد بود. 

*آقا یحیی از لحاظ فنی، اخلاقی و مدیریتی یکی از بهترین مربیان ایران است. 

 * یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، با تمام وجود در خدمت باشگاه و هواداران عزیز آن هستم. امیدوارم که در فصل پیش رو هم بتوانم با عملکرد خوب برای تیم مثمرثمر واقع شوم. 

متن کامل را اینجا بخوانید.

 

مرتبط ها