کد خبر: 78962

باشگاه پیکان به دنبال واگذاری سامان فلاح

احسان جباری، خبرنگار: سامان فلاح، مدافع باشگاه پیکان است که این باشگاه در ازای فروش آن 20 میلیارد تومان بگیرد؛ مدافعی که این باشگاه تلاش می کند تا با فروش آن، بتواند مشکلات مالی اش را حل کند. علی رغم اینکه سرمربی این تیم مخالف این اتفاق بوده و عنوان کرده در صورت نبود این مدافع، بقای تیم اش به خطر می افتد، اما به نظر می رسد تصمیم این باشگاه برای جدا شدن این مدافع جدی است و تلاش دارد تا در همین فصل او را به باشگاه دیگری واگذار کند. 
نکته قابل توجه در این میان آن است که تا امروز هیچ کدام از باشگاه های داخلی به صورت جدی برای خرید این مدافع وارد میدان نشده اند و با توجه به اینکه چند باشگاه عربی مذاکراتی را برای خرید این بازیکن انجام داده اند، نمی توان احتمال ترانسفر شدن او را نادیده گرفت. هر چند که در تابستان امسال باشگاه سپاهان خواهان خرید فلاح بود، اما بعد از جذب دو مدافع خارجی از سوی این باشگاه، عملا دیگر نیاز جدیدی برای جذب مدافع اعلام نشده است. 
در مقابل باشگاه استقلال هم خواهان جذب مدافع پیکان است، اما به نظر می رسد این باشگاه قصد دارد تا با انتقال بازیکن به پیکان، در مقابل به جذب فلاح بپردزاد؛ اتفاقی که بعید است باشگاه پیکان آن را قبول کند؛ چرا که این باشگاه تنها در قبال دریافت رقم اعلام شده حاضر به این کار است و این مسئله نشان میدهد انتقال این مدافع به باشگاه استقلال در چنین شرایطی دور از انتظار است. 

مرتبط ها