کد خبر: 78728

جلسه تلفنی بزرگ‌تر‌های استقلال با مدیریت باشگاه: پرونده استراماچونی را ببند

ساپینتو نگران توقف تیمش با مسائل غیرفوتبالی

تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل فولاد یک‌بار دیگر به جمع مدعیان بازگشت که با صحبت‌های ساپینتو، سرمربی این تیم در پایان این مسابقه مشخص شد که اوضاع آنچنان هم گل‌وبلبل نیست .

تیم فوتبال استقلال درحالی با برتری مقابل فولاد یک‌بار دیگر به جمع مدعیان بازگشت که با صحبت‌های ساپینتو، سرمربی این تیم در پایان این مسابقه مشخص شد که اوضاع آنچنان هم گل‌وبلبل نیست و انگار آتشی زیرخاکستر نهفته است. این درحالی است که این سرمربی پرتغالی با انتقاد از شرایط لجستیکی و پیرامونی تیمش به اظهارات مهمی اشاره کرده و گفت: «نمی‌خواهم بگویم مقصر چه کسی است ولی از ماه‌ها قبل شرایط بسیار سختی داشتیم. مدتی است که همه درباره استراماچونی و پول او صحبت می‌کنند اما پول کادرفنی و بازیکنان فعلی تیم نیز وجود دارد. من هم حدود ۱۰-۱۲ بازی پاداش نگرفته‌ام و بازیکنان نیز باید مطالبات‌شان را باید بگیرند.»
این موارد نشان می‌دهد همان اندازه که هواداران از سرنوشت پرونده سرمربی سابق ایتالیایی این تیم نگران هستند، ساپینتو هم نسبت به این موضوع بسیار اضطراب دارد تا احیانا تنبیهات درنظر گرفته‌شده ازسوی فیفا باعث نشود روند رو به بهبود تیمش با مسائل غیرفوتبالی متوقف شود. 
بر همین اساس اما شنیده‌ها حاکی است که بعد از بازی دو شب گذشته استقلال مقابل فولاد دو تن از بازیکنان قدیمی و باتجربه آبی‌پوشان در تماسی با فتح‌الله‌زاده از وی درخواست می‌کنند تا تحت هر شرایطی با تامین منابع مالی پرونده استراماچونی را بسته تا نگرانی‌ها نسبت به تبعات این موضوع در آینده نزدیک فروکش کند. 
آنها با اصرار بر اینکه باید تکلیف این قضیه هرچه سریع‌تر یکسره شود به فتح‌الله‌زاده تاکید می‌کنند که امروز استقلال با دشواری‌های زیاد و مشقت فراوان درحالی به رده دوم رسیده که استحقاق آن را هم داشته و امروز کمتر تیمی مانند این تیم در لیگ برتر مقتدرانه حریفانش را شکست می‌دهد، بنابراین نباید اتفاقی بیفتد که این روند خوب و مقتدرانه خدشه‌دار و مسائل حاشیه‌ای دوباره برای این تیم دردسرساز شود. 
این درحالی است که اگر در آینده نزدیک تکلیف پرونده استراماچونی روشن نشود، احتمالا فیفا دست به کار خواهد شد و حتی شاید استقلال با کسر امتیاز مواجه شود. 
 

مرتبط ها