کد خبر: 78548

درباره افتضاح ضدملی اپوزیسیون

بعد از اینکه هشتک ضدانقلاب برای پسر بیکار پهلوی‌ با واکنش‌های منفی روبرو شد، متن‌هایی از پیش آماده شده در صفحات برخی چهره‌ها در حال انتشار است.(نمونه‌هایی از آن را در کانال تلگرام روزنامه ببینید) مضمون اصلی متن‌ها این است که راهی غیر از او نداریم، ولی می‌دانیم او این کاره نیست! حجم مطالب منفی علیه رضا پهلوی در فضای ایرانیان خارج از کشور بسیار بالا بوده و اینگونه متن‌های از پیش تولید، بعید است توانایی تعدیل فضای تمسخر شاهزاده بیکار را داشته باشد.

محمد رضایتی: بعد از اینکه هشتک ضدانقلاب برای پسر بیکار پهلوی‌ با واکنش‌های منفی روبرو شد، متن‌هایی از پیش آماده شده در صفحات برخی چهره‌ها در حال انتشار است.(نمونه‌هایی از آن را در کانال تلگرام روزنامه ببینید) مضمون اصلی متن‌ها این است که راهی غیر از او نداریم، ولی می‌دانیم او این کاره نیست! حجم مطالب منفی علیه رضا پهلوی در فضای ایرانیان خارج از کشور بسیار بالا بوده و اینگونه متن‌های از پیش تولید، بعید است توانایی تعدیل فضای تمسخر شاهزاده بیکار را داشته باشد.

نکته مهم‌تر اما تمرکز اپوزوسیون روی قطعنامه اتحادیه اروپا است، فارغ از اینکه ابعاد تبلیغاتی اقدام اروپایی‌ها علیه تهران اهمیت بیشتری نسبت به باقی امور دارد، دقت در مطالب اپوزوسیون موجب برملا شدن افتضاح ضدملی آنها می‌شود. ریزش شدید در بدنه جریانات ضدایرانی گویا حواس آنها را مختل کرده، تا حدی که برای استقبال از قطعنامه رسانه‌ای اتحادیه اروپا آن را مجوزی برای «دخالت خارجی» در ایران معرفی کردند. آرزویی خام و غیرقابل دسترس برای اپوزوسیون که با ساده‌انگاری در عملیات رسانه‌ای همه پشت صحنه را هم لو می‌دهند.

مرتبط ها