کد خبر: 78368

گزارش آماری «فرهیختگان» از برترین‌های قلم ۶

اصفهانی‌ها‌ جوایز نشریات را درو کردند

ششمین دوره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی که با عنوان «قلم» شناخته می‌شود امروز با معرفی برترین‌های حوزه نشریات به کار خود پایان می‌دهد. در این دوره از جشنواره نشریات حدود 15 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود که پس از پایش و داوری هیات 10 نفره، در حدود 100 اثر و نفر برتر مشخص شدند.

بررسی آماری برگزیدگان جشنواره نشریات امسال هم حکایت از دست برتر دانشجویان اصفهانی دارد. دانشجویان واحدهای اصفهان، نجف‌آباد، فلاورجان و خمینی‌شهر در مجموع 32  عنوان برتر را از آن خود کردند. نیمی از این تعداد البته به دانشجویان واحد اصفهان (خوراسگان) اختصاص دارد. دومین واحد دانشگاهی فعال از حیث کسب عناوین برتر نیز  واحد جامع نجف‌آباد محسوب می‌شود که 11 عنوان را از آن خود کرده است. پس از این دو واحد هم، واحد فلاورجان و واحد تهران شمال به همراه واحد مراغه هر یک 4 عنوان برتر جشنواره نشریات قلم امسال را کسب کردند.
واحدهای کرمان، پزشکی تهران، کرمانشاه ، تهران مرکزی هم واحدهایی هستند که هر یک سه عنوان برتر دارند. پس از آنها هم نوبت به 2 عنوانی‌ها می‌رسد. اراک، لاهیجان، تهران غرب، کرج، علوم‌و‌تحقیقات، مشهد و اردبیل جزء این واحدها هستند. 14 واحد هم تک‌ عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

مرتبط ها