کد خبر: 78289

لفته حمیدی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: رفتار سرمربی فولاد حرفه‌ای نبود

نکونام به مجموعه فولاد ضربه زد

آقای مدیرعامل اگر نمی‌توانی از استقلال ملاثانی خداحافظی کن

لفته حمیدی، مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» درباره آخرین شرایط این تیم بعد از صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر جام حذفی گفت: «طی چند هفته اخیر که نتایج خوبی را کسب کردیم متاسفانه نه مسئولی داشتیم و نه مدیرعاملی که به داد تیم برسد.

لفته حمیدی، مربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در گفت‌وگو با خبرنگار «فرهیختگان» درباره آخرین شرایط این تیم بعد از صعود این تیم به جمع 8 تیم برتر جام حذفی گفت: «طی چند هفته اخیر که نتایج خوبی را کسب کردیم متاسفانه نه مسئولی داشتیم و نه مدیرعاملی که به داد تیم برسد. قبل از بازی با مس کرمان در جام حذفی هم در‌حالی این دیدار را برگزار کردیم و حریف را شکست دادیم که نه‌تنها برای اردو به هتل نرفتیم بلکه ساعت یک بعد از ظهر تازه دور هم جمع شدیم. به مسئولان علاقه‌مند مدیرعامل تیم گفتیم به داد تیم برسید. این در‌حالی است که نه پول بچه‌ها را می‌دهند و نه به تعهداتی که داده‌اند پایبند هستند با این حال بعد از هر بازی مدیرعامل مصاحبه می‌کند و هر بار تاکید می‌کند که اسپانسر و مدیرعامل 3 تیم هستم.» 
وی ادامه داد: «چطور می‌شود که اسپانسر 3 تیم هستند و میلیاردی از همین شرکتی که اسپانسر تیم ماست درآمد دارند اما هیچ تزریقی به استقلال ملاثانی نمی‌شود؟ چرا به تیم ما و بازیکنانی که باغیرت کار می‌کنند نمی‌رسد؟ کادرفنی ما تا به حال یک ریال پول نگرفته و نمی‌دانم این دردها را به چه کسی بگوییم؟ وقتی هم برای بازی‌ها می‌رویم هر بار یکی دو ساعت برای رفتن به هتل معطل می‌شویم تا آقایان هماهنگی لازم را انجام بدهند. اگر نمی‌خواهند تیمداری کنند و مدیرعامل باشند این را اعلام کنند. چطور سایر مسئولان دیگر زنگ می‌زنند و می‌گویند وقتی این اقا هست که متمول است چطور ما بیاییم و چه‌کار کنیم؟ خودمان هم مانده‌ایم.» 

 برایشان مهم نبود در جام‌حذفی بازی نکنیم
حمیدی درباره اینکه استقلال ملاثانی قرار نبود جلوی مس کرمان بازی کند گفت: «بله درست است و ما خودمان این را اعلام کردیم و جالب اینکه مدیرعامل به ما گفت برایم مهم نیست در‌حالی‌که 4 صبح تماس گرفتند و گفتند دارم پول بچه‌ها را می‌دهم و عجیب اینکه نفری 10 تا 20 میلیون تومان واریز کرده اما نمی‌دانم وقتی پول دارند چرا تزریق نمی‌کنند؟ بچه‌ها با تمام وجود دارند بازی می‌کنند و اگر دو سه برد بیاوریم مدعی صعود می‌شویم اما انگار خودشان نمی‌خواهند چون پول بچه‌ها را نمی‌دهند.» 
مربی استقلال ملاثانی افزود: «مدت‌هاست به کادرفنی وعده داده شده به ما پول می‌دهد در‌حالی‌که با تمام وجود کار می‌کنیم اما یک ریال هنوز نگرفته‌ایم. مشکلات زیادی داریم و داریم می‌جنگیم و نتایج‌مان هم بی‌سابقه و عالی است. هم در لیگ دسته اول و هم در جام حذفی اما نمی‌دانم هدف این آقا چیست؟ یکی از تهران زنگ زده بود و به من می‌گفت این آقا میلیاردی درآمد دارد و می‌تواند تزریق خوبی به ما داشته باشد اما این پول‌ها کجاست در‌حالی‌که نه پول کادر را داده‌اند نه بازیکن را. واقعا برای بازیکنی که درآمد دیگری ندارد 10،20 میلیون پولی محسوب می‌شود؟ اگر نمی‌توانی یاعلی بگو و خداحافظی کن و اجازه بده بقیه بیایند. مسئولان هم می‌گویند وقتی این آقای متمول مدیرعامل است ما بیاییم چه کار کنیم؟ آنها هم راست می‌گویند. این آقا یا باید برود یا اگر هست درست و حسابی کار کند و به بچه‌ها پول بدهد.» 

 آقای نکونام! حرفه‌ای نبودید
پیشکسوت فولاد درباره حذف از آسیا گفت: «اگر جواد نکونام روی نیمکت بود نمی‌باختیم. در رادیو هم گفتم اگر نیمه اول را به سلامت عبور کنیم در نیمه دوم می‌توانیم موقعیت پیدا کنیم که اتفاقا همین‌طور است و حزباوی فرصت‌های خوبی را از دست داد و یک بار هم به تیرک زد. درنهایت هم با یک غفلت مدافعان و تعویض‌های اشتباه بازی را واگذار کردیم. وقتی بازیکن خارجی دارید او را 3 دقیقه بازی می‌دهید؟ این چه کاری است؟»
وی تاکید کرد: «آقای نکونام شما مشکلات با باشگاه را باید الان رسیدگی می‌کردی؟ این کارها حرفه‌ای بود؟ چه کاری کردی؟ بعد از بازی‌ها یا قبل از بازی‌ها استعفا می‌دادی و می‌گفتی نمی‌توانی کار بکنی اما با این کار به مجموعه بزرگ فولاد، بازیکنان مجموعه مدیریت و هواداران عزیز ضربه بزرگی زدی. ما فولاد اهواز نبودیم و فولاد ایران و نماینده یک کشور بودیم. این چه کاری بود که شما انجام دادی؟»

مرتبط ها