کد خبر: 77835

خوشحالم نخستین نماینده پونفرادینا در جام‌جهانی بودم

عابدزاده: بازی روز یکشنبه مثل فینال است

پونفرادینا برخلاف فصل قبل که یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف صعود به لالیگا بود در رقابت‌های امسال نتوانسته نمایش قابل‌قبولی ارائه کند و حتی خطر سقوط از لالیگای 2 را نیز حس می‌کند.

پونفرادینا برخلاف فصل قبل که یکی از مدعیان حضور در پلی‌آف صعود به لالیگا بود در رقابت‌های امسال نتوانسته نمایش قابل‌قبولی ارائه کند و حتی خطر سقوط از لالیگای 2 را نیز حس می‌کند. این تیم که امیر عابدزاده، گلر ایرانی را در ترکیب خود دارد یکشنبه آینده بازی حساسی را برابر ایبیزا، تیم قعرنشین جدول برگزار می‌کند که برای این تیم بسیار مهم است. عابدزاده در گفت‌وگویی درباره این دیدار و حساسیت آن می‌گوید: «مسابقه بسیار مهمی را در پیش داریم. این دیدار مثل یک فینال است و برای اینکه موقعیت بهتری در جدول پیدا کنیم باید حتما در آن برنده شویم. البته همه بازی‌های باقی‌مانده ما سخت است و باید با تمرکز و دقت زیاد در آن حاضر شویم. یکی از مهم‌ترین‌ها رویارویی با ایبیزا است که البته روند خوبی در این هفته‌ها نداشته‌اند. ما پیشرفت بسیار خوبی در دیدارهای اخیر داشته‌ایم و خوشحالم که به فرم خوبی برگشته‌ایم. باید در این بازی بهترین نمایش خود را ارائه دهیم تا بتوانیم به هدف خود در این بازی برسیم.»
عابدزاده در بخش دیگری از این مصاحبه درباره حضورش در جام‌جهانی به همراه تیم ملی گفت: «برایم افتخار بزرگی بود و خوشحالم که توانستم چنین تجربه ارزشمندی داشته باشم. بسیار خوشحالم که به‌عنوان نخستین بازیکن تاریخ پونفرادینا این افتخار نصیبم شد که در جام‌جهانی حضور داشته باشم.»

مرتبط ها