کد خبر: 77798

استقلال با درخشش مهدی قایدی به صدر نزدیک شد

در قامت ستاره

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز با انجام 4 مسابقه آغاز شد که در یکی از دیدارهای انجام‌شده استقلال در تهران موفق شد برابر تیم قعر‌جدولی نفت مسجد‌سلیمان به برتری 3 بر یک رسیده و شرایطش در جدول رده‌بندی را بهتر کند.

آبتین دوراندیش، خبرنگار حوزه ورزش: هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال عصر دیروز با انجام 4 مسابقه آغاز شد که در یکی از دیدارهای انجام‌شده استقلال در تهران موفق شد برابر تیم قعر‌جدولی نفت مسجد‌سلیمان به برتری 3 بر یک رسیده و شرایطش در جدول رده‌بندی را بهتر کند. آبی‌ها که ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی خود را به‌دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند بازی را خوب شروع کردند و خیلی زود توسط رضاوند به گل رسیدند. در ادامه یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه استقلال و البته چندین حمله خطرناک از سوی آبی‌ها مهم‌ترین اتفاقات نیمه نخست بازی بود. شاگردان رضا عنایتی که شرایط خوبی در جدول ندارند و یکی از گزینه‌های اصلی سقوط به دسته پایین هستند در شروع نیمه دوم استارت بهتری داشتند و چند بار دروازه استقلال را که در بین دو نیمه گلر خود را نیز به‌دلیل مصدومیت رضایی تغییر داده بود و از سعیدی‌فر که سنگربان سوم این تیم است استفاده می‌کرد، تهدید کردند. با این حال یک ضد حمله و ضربه قایدی کار را برای تیم خوزستانی تمام کرد. قایدی که نمایش خوبی در این بازی داشت یک گل دیگر هم زد و البته یک پنالتی که خودش گرفته بود را نیز از دست داد تا روز پرماجرایی را سپری کند. تک‌گل نفتی‌ها نیز در دقایق پایانی بازی نتوانست مانع از دوازدهمین شکست این فصل آنها شود و این تیم با 11 امتیاز با قدرت قعر جدول را در اختیار دارد! استقلال هم با وجود این برد و 36 امتیازی شدن همچنان در رده سوم جدول باقی ماند. 
در دیگر دیدار دیروز، نساجی مازندران در خانه برابر پیکان با تساوی یک-یک متوقف شد. حامد شیری، مدافع نساجی باز هم در گلزنی موفق بود و خود را با 6 گل در بین بهترین گلزنان فصل حفظ کرد و شرزود تمیروف هم بالاخره موفق شد نخستین گلش برای پیکان را به ثمر برساند. 
آلومینیوم اراک هم در خانه دست به ‌کار بزرگی زد و با درخشش دوباره محمدرضا آزادی و هانسل زاپاتا با نتیجه 2 بر یک مس رفسنجان را شکست داد. مسی‌ها که در این فصل تنها برابر پرسپولیس بازنده شده بودند این بار در اراک دو گل خوردند و تنها گل گادوین منشا، آقای گل فصل قبل که از قضا نخستین گل این فصلش نیز هست نیز نتوانست آنها را از شکست نجات دهد. شاگردان مهدی رحمتی با این برد 28 امتیازی شده و جای تیم رفسنجانی در رده ششم جدول را گرفتند.  در آخرین دیدار دیروز نیز سپاهان صدرنشین در دیداری حساس و مهم در اهواز به مصاف فولاد رفت که در پایان با گل به خودی نژادمهدی این بازی را برد و رتبه نخست را حفظ کرد.

مرتبط ها