کد خبر: 77669

بیژن طاهری در گفتگو با فرهیختگان:

ماجرای ساپینتو با مامور یگان ویژه در رختکن ختم به خیر شد

داوری در ۳ صحنه به ضرر ما سوت زد

بیژن طاهری در گفتگو با خبرنگار فرهیختگان در مورد اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان که در دقایق پایانی منجر به اخراج سرمربی استقلال شد، توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن طاهری در گفتگو با خبرنگار فرهیختگان در مورد اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان که در دقایق پایانی منجر به اخراج سرمربی استقلال شد اظهار داشت: متاسفانه اتفاقات خوبی در جریان دیدار رخ نداد و تصمیمات داوری نیز مزید بر علت شد. داور این دیدار در ۳ مشکوک به ضرر استقلال سوت زد و همین عوامل باعث شد تا در زمین کار یک مقدار با تنش دنبال شود این در حالی است که داور مسابقه یک پنالتی باید به سود استقلال اعلام می‌کرد و روی ضربه بازیکن حریف به صورت یامگا هم باید او را اخراج می کرد ضمن اینکه در یک صحنه هم پیراهن روزبه چشمی را گرفتند که این صحنه هم از چشم داور دور ماند.

وی درباره اتفاقات دقایق پایانی گفت: نمی‌دانم در فوتبال ایران چرا به این شکل هست که کنار زمین باید تا این مقدار شلوغ باشد و همین شلوغی ها همیشه باعث درگیری می‌شود ضمن اینکه رفتار زننده کادر فنی مس کرمان نیز باعث شد تا متاسفانه آن ماجرا ها پیش بیاید. چه دلیلی داشت در شبی که بازی را برده بودیم بخواهیم شروع کننده برخی اتفاقات باشیم. این اعضای کادر فنی مس کرمان بودند که به سمت نیمکت ما و سرمربی استقلال هجوم آورده و به تخت سینه او زدند. فیلم این اتفاقات هم موجود است.

بیژن طاهری افزود: در ادامه متاسفانه به خاطر شلوغی کنار زمین اتفاقات تلخ دیگری رقم خورد و زمانی که سرمربی استقلال اخراج شد و داشت به سمت رختکن می رفت به این علت درگیری های پیش آمد که متاسفانه آن را هم بزرگنمایی کردند این در حالی است که درختکن هیچ اتفاق دیگری رخ نداد و خوشبختانه با حضور فرمانده یگان ویژه در رختکن استقلال و برخورد خوبی که بین او با ساپینتو پیش آمد این موضوع فیصله پیدا کرده و در نهایت اتفاقات پایان بازی در رختکن استقلال با ماچ و بوسه ساپینتو با مامور یگان ویژه ختم به خیر شد.

مرتبط ها