کد خبر: 77479

استقلال هافبک طراح و گلزن می‌خواهد نه کار نمایشی!

در حالی که تا ساعتی دیگر پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران بسته می‌شود و تیم‌ها باید تکلیف لیست‌شان را روشن کنند، مدیران استقلال هنوز نه بازیکن جدیدی توافق کردند و نه توانستند با بازیکنان فعلی فسخ کنند تا لیست برای نفرات جدید خالی شود.

✍️در حالی که تا ساعتی دیگر پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال ایران بسته می‌شود و تیم‌ها باید تکلیف لیست‌شان را روشن کنند، مدیران استقلال هنوز نه بازیکن جدیدی توافق کردند و نه توانستند با بازیکنان فعلی فسخ کنند تا لیست برای نفرات جدید خالی شود.

✍️لیست استقلال جای هیچ بازیکن جدیدی ندارد، هر چند این تیم به دلیل پرونده استراماچونی نمی‌تواند بازیکن خارجی خارج از لیگ ایران جذب کند ولی اگر با چند بازیکن برای جدایی توافق کند، می‌تواند با بازیکن‌های داخلی یا خارجی‌های لیگ قرارداد امضا کند.

✍️مشکل حاد استقلال در نیم‌فصل اول هافبک طراح و گلزن شش‌دانگ نوک حمله بود، یعنی اگر مدیران بتوانند جایی در لیست خالی کنند عاقلانه است که در این پست‌ها بازیکن بگیرند ولی برخی افراد از درون باشگاه با طرح نام‌هایی مثل وریا غفوری کاپیتان سابق آبی‌ها به جای حل مشکلات فنی تیم بازی رسانه‌ای می‌کنند.

✍️وریا سابقه درخشانی در استقلال دارد، او در بهترین دوران خودش دفاع راست هوشمندی بود که پاس گل‌ها یا طراحی حملات خطرناک آبی‌ها در آن زمان بیشتر روی دوش او بود، ولی کارنامه غفوری در شش ماه پایانی در استقلال زمان مجیدی و نیم فصل اخیر در فولاد نشان داد که کاپیتان از دوران اوجش فاصله نجومی دارد و اضافه شدن مجدد به استقلال در شرایطی که استقلال در آن پست صالح حردانی و کوین یامگا را دارد از نظر فنی قابل دفاع نیست. وریا در نیم فصل اخیر کارنامه منفی صفر پاس گل و صفر گل را ثبت کرده و درد مزمن استقلال ساپینتو ربطی به توانایی فنی او در دوران گذشته ندارد.

✍️باید دید مدیران استقلال در ساعات پایانی نقل و انتقالات می‌توانند هافبک طراح و مهاجم گل‌زن جذب کنند یا نیم فصل سختی در انتظار هواداران آبی است.

مرتبط ها