کد خبر: 77296

پس از خروج از لیست 18 نفره بازی با ذوب‌آهن

عبدی به در خروجی نزدیک شد

سرمربی پرسپولیس از عملکرد مهدی عبدی در تمرینات و مسابقات تیمش رضایت ندارد و چه‌بسا اگر در خط‌حمله با کمبود مهره مواجه نبود، او را هم در کنار سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست مازاد قرار می‌داد. در این مورد در شماره قبل روزنامه اشاره داشتیم و بیرون ماندن عبدی از لیست ۱۸‌نفره پرسپولیس در بازی دیروز با ذوب‌آهن در همین راستا بود.

سرمربی پرسپولیس از عملکرد مهدی عبدی در تمرینات و مسابقات تیمش رضایت ندارد و چه‌بسا اگر در خط‌حمله با کمبود مهره مواجه نبود، او را هم در کنار سیامک نعمتی و حامد پاکدل در لیست مازاد قرار می‌داد. در این مورد در شماره قبل روزنامه اشاره داشتیم و بیرون ماندن عبدی از لیست ۱۸‌نفره پرسپولیس در بازی دیروز با ذوب‌آهن در همین راستا بود. عبدی از یکی دو ماه پیش قصد داشت در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شود و مدیربرنامه‌های او نیز در تعطیلات ۵۰‌روزه لیگ به‌خاطر جام‌جهانی قطر، با چند تیم نیز وارد مذاکره شد.
با رفتن یورگن لوکادیا و مصدومیت شیخ دیاباته، عبدی فکر می‌کرد به مهره ثابت پرسپولیس تبدیل شود، اما یحیی ترجیح داد هافبک‌های بیشتری را به میدان بفرستد تا اینکه به عبدی اعتماد کند. با توجه به این مساله عبدی باز هوایی شد و در تمرینات باانگیزه و پرتلاش نشان نداد. یحیی در اعلام لیست مازاد خود برای پرسپولیس عبدی را از قلم انداخت و دلیل آن هم کمبود مهاجم بود.
یحیی با خط‌زدن نام عبدی از لیست بازی با ذوب‌آهن، شوک موقتی به این بازیکن داد تا به خودش بیاید، اما این دلیل نمی‌شود که حضور این بازیکن را در ادامه فصل در پرسپولیس قطعی بدانیم. به‌هر‌حال اگر آل‌کثیر و شیخ دیاباته زودتر به شرایط آرمانی برسند آن وقت ممکن است عبدی همچنان مورد غضب یحیی باشد‌.
در ‌هر ‌صورت جایگاه عبدی در پرسپولیس به‌شدت متزلزل است و البته او بدش نمی‌آید به مانند حامد پاکدل با بخشیدن مابقی قراردادش از پرسپولیس جدا شود، اما این باشگاه قصد ندارد به این راحتی مجوز جدایی بازیکن جوانش را صادر کند. در این مورد در روزهای آتی اتفاقات جدیدی رخ خواهد داد.

مرتبط ها