کد خبر: 77062

پوچتینو جانشین پاتر می‌شود؟

گراهام پاتر، سرمربی چلسی که در اوایل این فصل جانشین توماس توخل آلمانی شد هنوز نتوانسته شرایط خوبی در این تیم پیدا کند و روند نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است.

گراهام پاتر، سرمربی چلسی که در اوایل این فصل جانشین توماس توخل آلمانی شد هنوز نتوانسته شرایط خوبی در این تیم پیدا کند و روند نتیجه‌گیری تیمش در هفته‌های اخیر بسیار ضعیف بوده است. همین موضوع باعث شده تا شایعاتی درباره احتمال قطع همکاری با این مربی شنیده شود. پاتر که در برایتون عملکرد خوبی ارائه کرده بود وقتی راهی چلسی شد شروع خوبی با آبی‌ها داشت اما به تدریج تیم دوباره دچار افت شد و حالا حتی کسب سهیمه لیگ قهرمانان سال بعد هم سخت شده است. حالا رسانه‌های انگلیسی از احتمال حضور مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی سابق تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن در این تیم خبر می‌دهند. اگر چه برخی اعتقاد دارند تاد بولی، مالک جدید این باشگاه دوست ندارد برای دومین بار در این فصل دست به تغییر سرمربی بزند اما 6 شکست در 9 بازی اخیر این تیم در تمامی رقابت‌ها باعث شده تا او به فکر تغییری اساسی در تیمش باشد. چلسی در شروع فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی دست به خریدهای زیادی زده که آخرین آنها انتقال قرضی ژوائو فلیکس به استمفورد‌بریج است اما با روندی که این تیم در هفته‌های اخیر داشته این تردید به‌وجود آمده که شاید پاتر توانایی خارج کردن تیمش از بحران را ندارد. 
پوچتینو که در انتهای فصل قبل از سمتش در تیم فرانسوی برکنار شد این روزها همچنان بدون تیم است اما اگر فرم چلسی همچنان نزولی باشد هیچ بعید نیست که به‌زودی دوباره به لندن برگردد و این بار هدایت دیگر‌تیم این شهر را برعهده بگیرد. اتفاقی که مسلما هواداران تاتنهام از آن چندان استقبال نخواهند کرد. 

مرتبط ها