کد خبر: 76962

آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس

تمرین روز گذشته پرسپولیس درحالی تعطیل بود که سرخپوشان روز جمعه در یک بازی دوستانه به‌میدان رفتند. در این بازی انتظار می‌رفت شیخ دیاباته در ترکیب تیمش قرار بگیرد اما با نظر کادرپزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت.

تمرین روز گذشته پرسپولیس درحالی تعطیل بود که سرخپوشان روز جمعه در یک بازی دوستانه به‌میدان رفتند. در این بازی انتظار می‌رفت شیخ دیاباته در ترکیب تیمش قرار بگیرد اما با نظر کادرپزشکی به تمرینات اختصاصی پرداخت. با شرایطی که این بازیکن دارد بعید است یحیی ‌گل‌محمدی تا نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ بخواهد از او استفاده کند و ترجیح می‌دهد به‌طور کامل بهبود یابد‌. سعید صادقی دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس است که دچار کشیدگی شده و او هم در بهترین حالت برای بازی هفته شانزدهم مقابل ذوب‌آهن آماده خواهد شد.
بازیکن دیگری که هنوز مجوز حضور در تمرینات گروهی سرخپوشان را پیدا نکرده عیسی آل‌کثیر است. بازیکنی که یحیی گل‌محمدی تکلیف او را قبل از بازی با نساجی مشخص کرد و گفت یک‌ماه دیگر برای بازگشت به میادین زمان لازم دارد. به این ترتیب هر سه بازیکن نمی‌توانند در بازی روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل ون پارس اصفهان در رقابت‌های جام حذفی به میدان بروند.
 

مرتبط ها