کد خبر: 76882

مسئولان می‌خواهند به بهانه جلوگیری از احتمال تقلب در کنکور اینترنت را به صورت کلی قطع کنند

اصلا برق را هم قطع کنید!

همین نیمچه‌ نت موجود که دچار صیانت نشده را قطع نکنید، بگردید راه‌های منطقی و عاقلانه‌ای پیدا کنید برای حفظ و حراست از امنیت کنکور. جلوی آیندگان آبرو داریم، حفظش کنید.

قطع کردن کلی اینترنت در روزهای برگزاری کنکور خبر عجیبی است، از آنها خبرها که آدمیزاد فکر می‌کند شوخی مسئولان با مردم است. فکر کنید، چون در چند آزمون اخیر مشکلاتی در خصوص فروش سوالات وجود داشته تصمیم گرفته‌اند اصلا سیم اینترنت را از بیخ قطع کنند! اینطور در زندگی عموم جامعه خلل ایجاد می‌کنند، چون نمی‌توانند جلوی تقلب در آزمون و باندهای کنکور را بگیرند! عجب تصمیم هوشمندانه‌ای! خب اگر اینطور است اصلا برق را هم قطع کنید، چون شاید کسی از شبکه‌‌ای مخفی استفاده کند!

اساتید! بزرگواران! همین نیمچه‌ نت موجود که دچار صیانت نشده را قطع نکنید، بگردید راه‌های منطقی و عاقلانه‌ای پیدا کنید برای حفظ و حراست از امنیت کنکور. جلوی آیندگان آبرو داریم، حفظش کنید.

پ.ن: صبح امروز معاون سازمان سنجش گفت در ساعات برگزاری مرحله اول کنکور اینترنت در کل کشور قطع خواهد شد.

پس از آن وزیر ارتباطات گفت بررسی درخواست قطع اینترنت در زمان کنکور درخواست سازمان سنجش است و این درخواست در حال بررسی است. 

او البته گفته هنوز چیزی مصوب نشده و وزیر علوم هم از قطع اینترنت صرفا در محل حوزه‌ها خبر داد اما بنظر می‌رسد ریشه این تصمیمات عجیب در سازمان سنجشی باشد که پیشتر مخالفت‌هایی با دومرحله شدن کنکور داشته است.

مرتبط ها