کد خبر: 76859

کدام تیم پول بیشتر به گوهری می‌دهد؟

با بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس حامد لک خودش فهمید که دیگر جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد و در صورت ماندن باید تحمل نیمکت‌نشینی طولانی را داشته باشد. به همین خاطر او راهی باشگاه پرسپولیس شد و درخواست جدایی داد. درخواستی که با موافقیت یحیی گل‌محمدی و مدیریت باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

با بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس حامد لک خودش فهمید که دیگر جایی در ترکیب اصلی این تیم ندارد و در صورت ماندن باید تحمل نیمکت‌نشینی طولانی را داشته باشد. به همین خاطر او راهی باشگاه پرسپولیس شد و درخواست جدایی داد. درخواستی که با موافقیت یحیی گل‌محمدی و مدیریت باشگاه پرسپولیس مواجه شد. در همین راستا احمد گوهری که فصل گذشته عملکرد پرفراز‌ و نشیبی در پرسپولیس داشت در تابستان به همراه مدیر برنامه‌هایش راهی ساختمان این باشگاه شد و درخواست افزایش رقم قرارداد داد. ابتدا با درخواست این بازیکن مخالفت شد اما حضور چندباره این دروازه‌بان با مدیر برنامه‌هایش باعث شد که مدیریت باشگاه پرسپولیس درنهایت قرارداد جدید با مبلغ به‌مراتب بیشتر از قبل برای فصل جدید با او امضا کند. با توجه به همین مساله گوهری یک فصل‌ونیم دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و قرارداد فصل آینده‌اش نیز از لحاظ مالی خوب است. در چنین شرایطی اگر او خواهان این باشد که در تیمی فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد باید قید قرارداد مالی خوبش با پرسپولیس را بزند. مگر اینکه تیمی پیدا شود که بیشتر از پرسپولیس به گوهری پول دهد. 
اما اگرچه خیال مربیان پرسپولیس از خط دروازه بابت حضور علیرضا بیرانوند راحت است اما این دلیل نمی‌شود که یحیی گل‌محمدی به‌راحتی با جدایی احمد گوهری موافقت کند. به‌هرحال این دروازه‌بان از شرایط خودش در پرسپولیس آگاهی داشته که ابتدای فصل حتی خواهان تمدید قرارداد بوده و یحیی هم روی او به‌عنوان دروازه‌بان دوم حساب باز کرده است. 
البته مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس از مهرشاد اسدی و امیر رفیعی گلرهای جوان پرسپولیس رضایت دارد اما با این حال کار گوهری برای ترک پرسپولیس در نیم‌فصل سخت خواهد بود. ضمن اینکه درحال حاضر هیچ باشگاهی به‌طور رسمی خواهان گوهری نشده و پرسپولیس در صورتی که گوهری خواهان رضایت‌نامه باشد حتما از او یا باشگاه خواهان درخواست مبلغی را خواهد داشت. 

مرتبط ها