کد خبر: 76747

فراخوان اولین کنفرانس ملی آموزش مهارت زا و اشتغال آفرین

باشگاه تعلیم و تربیت یونسکو ایران با حمایت دانشگاه تهران و معرفی الگوهای بومی آموزشی در ایران به استقبال روز جهانی آموزش می رود .

با شگاه تعلیم و تربیت یونسکو ایران با حمایت دانشگاه تهران و معرفی الگوهای بومی آموزشی در ایران به استقبال روز جهانی آموزش می رود .

باشگاه تعلیم و تربیت یونسکو ایران برای نخستین بار در ایران، روز جهانی آموزش را در روز 4 بهمن با برگزاری کنفرانس و نشست های علمی با حمایت دانشگاه تهران برگزار می نماید .

این باشگاه در نظر دارد با اهداف توسعه فردی ، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی جامعه ایرانی – اسلامی و ارائه الگوهای بومی به جامعه جهانی نخستین کنفرانس آموزش را در سال جاری برگزار نماید . دبیرخانه کنفرانس با تکیه بر شعار سال و سرفصل آموزش مهارت افزا و اشتغال آفرین  و با محورهای زیر از کلیه اندیشمندان و صاحب نظران و کارشناسان جهت ارائه مقالات و تجربیات خود دعوت نموده است:

  • اقدام پژوهی در باب آموزش مهارت زا و اشتغال آفرین سازمانهای مردم نهاد ایران و جهان
  • آسیب شناسی توانمندی های آموزشی سازمانهای مردم نهاد در حوزه ی های مهارت افزایی و اشتغال آفرینی
  • آسیب شناسی اهداف مسئولیت اجتماعی شخصیت های حقوقی در حوزه ی مهارت افزایی و اشتغال آفرینی
  • آینده پژوهی و ترسیم نقشه راه نظام آموزشی در جهت مهار زایی و اشتغال آفرینی
  • تاریخ نگاری و استخراج الگوهای بومی تعلیم و تربیت در ایران و کشورهای منطقه
  •  پژوهش های مروری و ترویجی فرهنگ استمرار تحصیل کودکان و خیر آموزشی

دکتر حمید رضا کرکه آبادی  دبیرکل باشگاه تعلیم و تربیت یونسکو در نشست خبری که در هفته جاری در محل دبیرخانه یونسکو برگزار شد ضمن بیان ابعاد فعالیت های باشگاه به برنامه های روز جهانی آموزش پرداخت و اشاره نمود : " کنفرانس آموزش به منظور مستند سازی و ارائه  الگوهای بومی و کهن آموزشی در فرهنگ کشور عزیزمان به جهانیان با همت صاحب نظران برگزار خواهد  شد ."

همچنین کرکه آبادی با تاکید بر اولویت های داخلی در برنامه ریزی در باشگاه تعلیم و تربیت یونسکو ایران ، ابراز امیدواری نمود که عرصه آموزش در کشور دارای ظرفیت های منحصر بفردی برای ارائه به سایر کشورها می باشد .

اطلاعات این کنفرانس در سایت www.unescoeduconf.ir  در دسترس می باشد .

 

مرتبط ها