کد خبر: 76697

ستاره فرانسوی احتمالا سال بعد هم آبی‌پوش است

یامگا اول فصل تمدید کرده بود

کوین یامگا ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال که در فصل جاری نیز با گل‌های حساس خود که عمدتا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است نقش موثری را در صدرنشینی استقلال ایفا کرده، طی روزهای گذشته دوباره نقل محافل خبری شده است؛ چراکه برخی رسانه‌ها خبر از تمدید قرارداد این بازیکن در روزهای آینده داده‌اند.

کوین یامگا ستاره فرانسوی تیم فوتبال استقلال که در فصل جاری نیز با گل‌های حساس خود که عمدتا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است نقش موثری را در صدرنشینی استقلال ایفا کرده، طی روزهای گذشته دوباره نقل محافل خبری شده است؛ چراکه برخی رسانه‌ها خبر از تمدید قرارداد این بازیکن در روزهای آینده داده‌اند. این در‌حالی است که یامگا که با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست هنوز به صورت اتوماتیک یک‌سال دیگر از قراردادش با این باشگاه باقی مانده اما بدون توجه به این موضوع نیز قراردادش در ابتدای فصل جاری و در زمان مدیریت آجورلو با باشگاه استقلال تمدید شد تا خیال استقلالی‌ها از این بابت راحت باشد. 
این بازیکن که البته مشتریان زیادی نیز از ایران و حتی برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس پیدا کرده است در ابتدای فصل گذشته با استقلال قرارداد 3 ساله امضا کرد اما در قرارداد او بندی وجود دارد که ادامه همکاری در پایان هر سال منوط به رضایت طرفین است.  در این بین استقلالی‌ها از ابتدای فصل جاری این تمایل را داشتند تا با کوین یامگا ادامه همکاری بدهند اما در همان زمان برخی شایعات حکایت از آن داشتند که این بازیکن مورد‌توجه برخی تیم‌ها از جمله پرسپولیس قرار گرفته و از این تیم جدا خواهد شد. با‌این‌حال در همان زمان بازگشت یامگا به تهران در پیش‌فصل جاری، علاوه‌بر اینکه باشگاه بر طبق قرارداد مشروط، این بازیکن فرانسوی را راضی به ماندن کرد، طبق شنیده‌ها قراردادش را هم به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا مدافع هافبک خارجی آبی‌ها تا دو فصل بعدی نیز درصورت توافق در ابتدای هر فصل در استقلال ماندنی باشد. 
 

مرتبط ها