کد خبر: 76080

حضور الزامی ملی‌پوشان استقلال در تمرین سه‌شنبه

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت روز گذشته از سر گرفته شد و بازیکنان برنامه‌های کادر فنی را مرور کردند. در این تمرین عارف غلامی که در جریان بازی دوستانه مقابل هوادار دچار درد در ناحیه همسترینگ و مصدوم شد، غایب بود. مدافع آبی‌‌ها چند روزی برنامه‌های فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد و پس از رسیدن به آمادگی لازم، به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال استقلال پس از یک روز استراحت روز گذشته از سر گرفته شد و بازیکنان برنامه‌های کادر فنی را مرور کردند. در این تمرین عارف غلامی که در جریان بازی دوستانه مقابل هوادار دچار درد در ناحیه همسترینگ و مصدوم شد، غایب بود. مدافع آبی‌‌ها چند روزی برنامه‌های فیزیوتراپی را پشت سر می‌گذارد و پس از رسیدن به آمادگی لازم، به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.  همچنین سعید مهری نیز که به‌دلیل احساس درد در ناحیه زانو در بازی با هوادار شرکت نکرد، به فیزیوتراپی مشغول است. مهری دیروز هم با لباس‌شخصی در تمرین حضور پیدا کرد اما مشکل خاصی ندارد و به احتمال زیاد تا سه روز آینده به تمرینات تیم اضافه خواهد شد. 
بر همین اساس از تمرینات استقلال خبر می‌رسد که ساپینتو به ملی‌پوشان تیمش مرخصی داده اما به آنها اعلام کرده است که باید سه‌شنبه در تمرین این تیم حاضر شوند. در این بین ابوالفضل جلالی روز گذشته راهی زادگاهش در شمال کشور شد تا استفاده بهینه را از این تعطیلات برده باشد. 
از اردوی استقلال همچنین خبر می‌رسد با منتفی شدن اردوی خارجی، کادرفنی این تیم قصد دارند با نظر ساپینتو دو، سه بازی تدارکاتی در تهران را برای آمادگی هرچه بهتر بازیکنان فراهم کنند. 

مرتبط ها