کد خبر: 75801

جواد خیابانی بازی ایران و انگلیس را از شبکه ورزش گزارش می‌کند

پوریا ملک‌آبادی، تهیه‌کننده برنامه «جام ۲۲» در گفت‌وگو با ایرنا درباره جام‌جهانی گفت: «از روز یکشنبه که مسابقات افتتاح می‌شود، از ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رویم و تا ۱۰ و نیم شب در خدمت بینندگان هستیم.

پوریا ملک‌آبادی، تهیه‌کننده برنامه «جام ۲۲» در گفت‌وگو با ایرنا درباره جام‌جهانی گفت: «از روز یکشنبه که مسابقات افتتاح می‌شود، از ساعت ۱۷ روی آنتن می‌رویم و تا ۱۰ و نیم شب در خدمت بینندگان هستیم. همزمان با برگزاری مسابقه ایران و انگلستان بازی را به صورت دو قاب پخش می‌کنیم که یک قاب آن خود مسابقه است و در قاب دیگر مجری و کارشناس و میهمانان و ۳۰ نفر تماشاگر مردمی حضور دارند.»
وی افزود: «میهمانان استودیو که به صورت خانوادگی به استودیو آمده‌اند در خلال مسابقه با یکدیگر گپ و گفت دارند که صدای آنها پخش می‌شود. جواد خیابانی هم از داخل استودیو بازی را برای بینندگان گزارش می‌کند.» ملک‌آبادی با یادآوری این نکته که برنامه چهار استودیو داشت، گفت: «با شروع مسابقات استودیوی قشم تعطیل شد و استودیوهای جام ۲۲، استودیو اخبار جام‌جهانی و استودیو قطر به کار خود ادامه می‌دهند. دو بخش خبری در برنامه داریم و دو بخش جداگانه هم شبکه ورزش دارد.» به گفته وی یک مجری به برنامه اضافه می‌شود و در کنار رسول مجیدی بخش‌هایی را اجرا خواهد کرد. پخش برنامه جام ۲۲ از اول مهرماه روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۲۱ آغاز شده و رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه است. این برنامه با نزدیک شدن به افتتاحیه جام‌جهانی از ۲۳ آبان ماه هر شب روی آنتن خواهد رفت و با آغاز جام‌جهانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ با محوریت تحلیل و بررسی کارشناسی جام‌جهانی و پرداختن به مسائل فرهنگی جام‌جهانی ادامه خواهد داشت.

مرتبط ها