کد خبر: 75272

اعتراض آبی‌ها به انتخاب حیدری برای قضاوت سوپرجام

تکلیف بابایی امروز مشخص می‌شود

از اردوی استقلال خبر می‌رسد که این باشگاه اقدامات جدی و مهمی را در‌صورت کسب عنوان قهرمانی در دیدار سوپرجام در‌نظر گرفته است.

تیم‌های فوتبال استقلال و نساجی از ساعت 16 فردا چهارشنبه در دیدار سوپرجام باشگاه‌های ایران در حالی به مصاف هم می‌روند که دردسرهای ناتمام برگزاری این تک دیدار در فوتبال کشور همچنان ادامه دارد. از سویی زمان برگزاری این دیدار که باید قبل از برگزاری فصل جدید فوتبالی برگزار شود اما معمولا این اتفاق نمی‌افتد و از سوی دیگر مکان آن که حالا مورد اعتراض هر دو تیم قرار گرفته اما سازمان لیگ معتقد است که این تصمیم گرفته شده و جایی برای اعتراض باقی نمی‌ماند. 
بر همین اساس از اردوی استقلال خبر می‌رسد که این باشگاه اقدامات جدی و مهمی را در‌صورت کسب عنوان قهرمانی در این دیدار در‌نظر گرفته است که از جمله آنها می‌توان به پاداش ویژه‌ای که از سوی باشگاه برای کادرفنی و بازیکنان درنظر گرفته شده است، اشاره کرد. این در‌حالی است که آبی‌ها درصدد آن هستند تا با همه نفرات خود راهی کرمان شوند. 
در همین راستا شنیده می‌شود در این سفر به‌جز شخص مدیرعامل و اعضای کادرفنی، تمامی بازیکنان از جمله بازیکنان مصدوم نیز از جمله آرمان رمضانی همراه با استقلالی‌ها راهی کرمان می‌شوند. البته درباره رمضانی خبرهای خوبی به گوش می‌رسد؛ چراکه این بازیکن نرم دوی را آغاز کرده است و از سوی دیگر پیمان بابایی نیز که با اعلام باشگاه مشخص شد مشکلی برای همراهی آبی‌ها ندارد قرار است امروز از ناحیه مصدوم خود ‌ام.آر.‌ای بگیرد تا معلوم شود ساپینتو می‌تواند روی این بازیکن به‌عنوان بازیکن ثابت حساب کند یا اینکه بابایی در‌صورتی که بازی گره بخورد می‌تواند فقط برای دقایقی به میدان برود. کاروان استقلال امروز ساعت 18 به‌منظور برگزاری این دیدار با پرواز چارتر راهی کرمان خواهد شد. 
این دیدار را بیژن حیدری قضاوت می‌کند و این انتخاب موجبات گلایه و نگرانی استقلالی‌ها را فراهم کرده است. آنها بر همین اساس زمزمه‌هایی را درباره انتخاب حیدری مطرح کرده و اعلام کردند می‌شد داوران دیگری برای این دیدار حساس انتخاب شود. 
استقلالی‌ها معتقدند این داور در دیدار ابتدای فصل این تیم مقابل سپاهان یک پنالتی را به سود آبی‌ها نگرفته تا مقدمات شکست نوبرانه استقلال مقابل تیم اصفهانی فراهم شود. 
البته پیش از این نیز استقلالی‌ها یک بار دیگر در جریان دیدار این تیم مقابل فولاد در اسفندماه سال 96 به‌خاطر کارت زردی که این داور به حسینی داده و او را از دیدار دربی محروم کرده بود به این تصمیم معترض شده بودند و در دربی 85 نیز استقلالی‌ها اعتقاد داشتند این داور به اشتباه به جای کامیابی‌نیا به ربیع‌خواه کارت زرد نشان داده تا کامیابی‌نیا در نیمه دوم با کارت زردی که گرفت از این دیدار حساس اخراج نشود. البته نساجی‌چی‌ها نیز نسبت به قضاوت داور این دیدار و به زعم آنها برخی جوسازی‌های صورت گرفته از سوی استقلالی‌ها در زمینه مسائل داوری، هشدار داده‌اند

مرتبط ها