کد خبر: 75186

با اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال

بابایی و جلالی به سوپرجام می‌رسند

ابوالفضل جلالی و پیمان بابایی با مصدومیت مواجه شده‌اند و احتمالا دیدار مقابل نساجی که چهارشنبه برگزار می‌شود را ازدست خواهند داد.

تیم فوتبال استقلال عصر روز گذشته از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی مقابل هوادار تهران با تک‌گل محمد محبی به پیروزی رسید که در این دیدار ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال ترجیح داد به برخی از مهره‌های ثابت تیم خود استراحت داده و آنها را برای دیدار سوپرجام که چهارشنبه برگزار می‌شود حفظ کند. 
در این بین شنیده می‌شد که بازیکنانی مانند ابوالفضل جلالی و پیمان بابایی با مصدومیت مواجه شده‌اند و احتمالا دیدار مقابل نساجی که چهارشنبه برگزار می‌شود را ازدست خواهند داد. البته در دیدار مقابل هوادار جلالی روی نیمکت حاضر بود اما بابایی نیمکت‌نشین هم نبود تا بر همین اساس برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر غیبت این دو بازیکن برای دیدار سوپرجام تقویت شود. با این حال پیگیری‌های خبرنگار «فرهیختگان» از برخی اطرافیان باشگاه استقلال نشان داد این دو بازیکن مشکل خاصی ندارند و به احتمال زیاد به دیدار مقابل نساجی می‌رسند و در صورت صلاح‌دید کادر فنی می‌توانند آبی‌پوشان را برای این دیدار همراهی کنند. 
بازی سوپرجام قرار است در کرمان برگزار شود و بعد از آن تقویم فوتبال ایران تا بعد از جام‌جهانی تعطیل خواهد شد. 

مرتبط ها