کد خبر: 74150

راز حال بد کامرانی‌فر بعد از وتوشدن تصمیم لغو مجمع

فیفا تعویق انتخابات را قبول کرده بود

فیفادرخصوص لغو شبانه مجمع‌انتخاباتی به کامرانی‌فر دبیرکل‌ وقت‌ این‌‌ حق‌ را داد تا انتخابات‌ را لغو کند که‌ با‌د خالت‌ هیات‌ رئیسه‌ به‌ سرانجام‌ نرسید.

انتخابات فدراسیون فوتبال 8 شهریور درحالی برگزار شد که شب قبلش اتفاقات عجیبی رخ داد؛ ابتدا اعلام شد انتخابات لغو شده و در ادامه و در ساعات بامداد روز دوشنبه یک‌بار دیگر برگزاری انتخابات تایید شد تا برخی به این موضوع گمان کنند که دستور از نهادهایی مانند فیفا و afc با این هشدار که درصورت لغو مجمع انتخاباتی فوتبال ایران تعلیق خواهد شد، باعث شده است تا نظر دبیرکل وقت فدراسیون که به‌عنوان برگزار‌کننده مجمع به‌صورت مستقیم رای به کنسل شدن انتخابات داده بود، برگردد.
همه اینها درحالی اتفاق می‌افتد که طبق شنیده‌های خبرنگار «فرهیختگان» در شب برگزاری مجمع، دعواها و اختلاف‌نظرهای داخلی موجب شد تا ابتدا انتخابات ساعات نیمه‌شب لغو و سپس در بامداد تایید شود. این درحالی است که پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال ایران از فیفا درخصوص لغو شبانه مجمع انتخاباتی، ساعت ۷ صبح به کامرانی‌فر دبیرکل وقت رسید که در آن اعلام شد به‌عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال این حق را دارد تا انتخابات را لغو کند اما در هرصورت تصمیم لغو در ساعات بامدادی با دخالت هیات‌رئیسه تغییر کرده بود.
نکته قابل‌توجه اینکه صبح روز انتخابات یک عکس از چهره مغموم کامرانی‌فر منتشر شد که طبق شنیده‌ها، دلیل ناراحتی این چهره به پاسخ استعلام فیفا بعد از دخالت هیات‌رئیسه برای برگزاری مجمع انتخاباتی در بامداد همان روز برمی‌گردد.

مرتبط ها