کد خبر: 74095

خبری از خرید بازیکن جدید نیست

استقلال تا نیم‌فصل بدون تغییر

اهکار منطقی و قانونی برای اضافه کردن بازیکن جدید وجود ندارد و آبی‌ها برای رفع نیازهای خود و برطرف کردن نقاط ضعف باید حداقل تا نیم‌فصل صبر کنند.

استقلالی‌ها اگرچه به عقیده رسانه‌ها و کارشناسان مختلف بالانس نیستند و خریدهای این تیم با وجود آنکه خریدهای مطرح و سرشناسی محسوب می‌شوند هنوز نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند اما به‌صورت مطمئن می‌توان این بحث را مطرح کرد که این تیم تا نیم‌فصل دیگر تغییر و تحولی را در لیست خود به وجود نخواهد آورد. نکته قابل‌توجه اینکه استقلال در لیست بزرگسالان خود جای خالی ندارد و اگر جای خالی بود به‌صورت حتم کاوه رضایی به این تیم برمی‌گشت و این درحالی است که برخی این‌طور مطرح کرده‌اند که ساپینتو درخواستی را از مدیریت باشگاه مطرح کرده مبنی‌بر اینکه هرچه سریع‌تر یک هافبک پلی‌میکر و خلاق برای تیمش جذب شود.
در این خصوص شنیده می‌شود هیچ درخواست جدیدی مبنی‌بر این امر به مدیریت باشگاه نرسیده، ضمن اینکه اگر درخواستی هم برسد، با توجه به اینکه لیست پر است، راهکار منطقی و قانونی برای اضافه کردن بازیکن جدید وجود نداشته و آبی‌ها برای رفع نیازهای خود و برطرف کردن نقاط ضعف باید حداقل تا نیم‌فصل صبر کنند.

* امیر رضا جوادی

مرتبط ها