کد خبر: 74084

دانشگاه آزاد اسلامی قهرمان المپیاد ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های کشور شد

تیم دانشگاه آزاد متشکل از ۳۷ ورزشکار و دو دانشجوی همراه به سرپرستی امیر اقدم با کسب ۳ مدال طلا، ۳مدال نقره و ۵ مدال برنز، مقتدرانه قهرمان شدند.

المپیاد ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور در بابلسر با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید. المپیاد ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های سراسر کشور، از 7 لغایت 11 شهریورماه به میزبانی دانشگاه دولتی مازندران در بابلسر برگزار شد. در این المپیاد ۲۶ تیم از دانشگاه دولتی و یک تیم از دانشگاه آزاد در رشته‌های مختلف ازجمله تنیس روی میز، شطرنج، بدمینتون، شنا، فوتبال، بسکتبال و دوومیدانی به رقابت پرداختند. در پایان، تیم دانشگاه آزاد متشکل از ۳۷ ورزشکار و دو دانشجوی همراه به سرپرستی امیر اقدم با کسب ۳ مدال طلا در رقابت‌های انفرادی و تیمی، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز، مقتدرانه قهرمان المپیاد ورزشی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های کشور شد.

کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد منتشر شد
 کارنامه نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد قرار گرفت. کارنامه نهایی داوطلبان آزمون کارشناسی‌ارشد 1401 دانشگاه آزاد در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی  http://azmoon.org قرار گرفت. داوطلبانی که در دانشگاه آزاد انتخاب‌رشته کردند، جهت اطلاع از وضعیت خود در رشته/محل‌های انتخابی می‌توانند به سایت فوق مراجعه و کارنامه خود را دریافت کنند.

اولین نرم‌افزار گردشگری در سرای نوآوری چالوس رونمایی می‌شود
رئیس سرای نوآوری گردشگری ایران و مرکز رشد دانشگاه چالوس با بیان اینکه از نرم‌افزار گردشگری برای اولین‌بار در سرای نوآوری چالوس رونمایی می‌شود، گفت: «اقدامات در راستای توسعه گردشگری استان از طریق تاسیس مدرسه عالی خدمات گردشگری از سوی معاونت سازمان سما در ۶ ماه اخیر انجام شد و تغییر در پلتفرم‌ها بزرگ‌ترین افتخار برای سرای نوآوری چالوس است.» محمدجواد تقی‌پوریان، در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره فعالیت‌ها در سرای نوآوری چالوس گفت: «یکی از اقدامات مرکز رشد و مراکز نوآوری تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان است، هم‌اکنون ۱۴ هسته فناور مستقر در مرکز رشد و سرای نوآوری و دو شرکت دانش‌بنیان و یک شرکت خلاق به فعالیت می‌پردازند و در هفته آینده از نرم‌افزارهای گردشگری رونمایی می‌شود.»
رئیس سرای نوآوری گردشگری ایران و مرکز رشد دانشگاه چالوس گفت: «در مراکز رشد و فناوری توانمندسازی در قالب دوره‌های کوچک برگزار می‌شود. برای مثال در اسفند سال‌جاری دوره‌های نظام‌مهندسی استان برگزار شد و دانشجویان رشته‌های عمران و معماری به جای مطالعه مسائل به شکل تئوری تمامی نکات را به شکل عملی آموخته و در اسفند۱۴۰۰  استارتاپ انرژی پاک برگزار شد.»

مرتبط ها