کد خبر: 73966

پرسپولیس حداقل یک مهاجم می‌گیرد

شیخ نزدیک‌تر از کاوه

به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها حداقل اولویت‌شان فعلا دیاباته است نه رضایی اما نیم‌نگاهی به جذب او هم دارند

درحالی‌که بحث مشکلات گلزنی پرسپولیس همچنان مطرح است مذاکرات با گزینه‌های در دسترس درحال انجام است تا بعد از لوکادیا، یک مهاجم دیگر هم به جمع قرمزها اضافه شود و ظاهرا جدی‌ترین گزینه‌ها هم شیخ‌دیاباته و کاوه رضایی هستند که هردو سابقه حضور در استقلال را دارند.
دیاباته در این مدت مذاکرات متعددی با مدیران پرسپولیس انجام داده و گفته می‌شود طرفین بر سر مبلغ 400هزار دلار هم به توافق رسیده‌اند. دیروز حتی اعلام شد مهاجم اهل مالی قرارداد را اینترنتی هم امضا کرده که البته مدیران باشگاه در پاسخ به استعلام «فرهیختگان» تاکید کردند که این خبر صحت ندارد اما شواهد نشان می‌دهد مهاجم سابق استقلال به قرمزها نزدیک است.
از سوی دیگر کاوه رضایی هم که حضورش در استقلال به‌طور رسمی منتفی شده گزینه بالقوه قرمزها به‌شمار می‌رود، با این حال هنوز ابهاماتی درباره آزاد بودنش وجود دارد ضمن اینکه با مشکل سربازی هم مواجه است و البته مشکل بعدی‌اش هم تبدیل شدن به یکی از یاغی‌های جدید فوتبال است. شایعه شده سپاهان و فولاد هم او را می‌خواهند و به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها حداقل اولویت‌شان فعلا دیاباته است نه رضایی اما نیم‌نگاهی به جذب او هم دارند. هرچه هست پرسپولیسی ها تاکید دارند به‌زودی یک مهاجم جدید جذب خواهند کرد.

مرتبط ها