کد خبر: 73803

اصرار استقلال روی موضع خود درقبال دوربین‌های صداوسیما

فتاحی: حق‌مان را می‌خواهیم

آبی‌ها دوباره در بازی با مس‌کرمان می‌خواهند اجازه ندهند دوربین‌های صداوسیما وارد ورزشگاه آزادی شوندو ظاهراتاتکلیف حق پخش مشخص‌نشود همین رویه ادامه دارد.

با اعلام باشگاه استقلال، این باشگاه همچنان اصرار دارد جلوی دوربین‌های تلویزیونی برای حضور در محل برگزاری دیدارها و نشست‌های این تیم گرفته شود و حالا نیز خبر می‌رسد این باشگاه اجازه فیلمبرداری از نشست خبری و میکسدزون بازی این تیم برابر مس‌کرمان در هفته سوم لیگ برتر را به دوربین‌های صداوسیما نمی‌دهد. این درحالی است که در بازی استقلال برابر سپاهان در هفته اول لیگ برتر هم آبی‌ها اجازه ندادند دوربین‌های صداوسیما کنفرانس خبری و میکسدزون این تیم را پوشش دهند و حتی مدیررسانه‌ای این باشگاه در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان اعلام کرده بود اجازه نمی‌دهد تا زمانی که دوربین‌های صداوسیما در محل نشست خبری حضور دارند، نشست خبری سرمربی استقلال آغاز شود. البته در بازی با ملوان نیز محمدحسین زرندی اعلام کرد چون استقلالی‌ها میهمان هستند مشکلی برای فیلمبرداری وجود ندارد و در هر صورت مسئول تولید محتوا با میزبان است اما حالا شنیده می‌شود آبی‌ها دوباره در بازی با مس‌کرمان می‌خواهند اجازه ندهند دوربین‌های صداوسیما وارد ورزشگاه آزادی شوند و ظاهرا مدیران استقلال تا مشخص‌نشدن تکلیف حق پخش، قصد دارند همین رویه را ادامه دهند تا بتوانند درآمد این باشگاه را از صداوسیما بگیرند.
سعید فتاحی، معاون ورزشی استقلال در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «ما همچنان روی موضع قبلی خود هستیم و این‌بار هم نامه زدیم که اجازه نمی‌دهیم دوربین‌های صداوسیما به ورزشگاه ورود کنند؛ هرچند می‌دانیم تحت هر شرایطی این دوربین‌ها وارد ورزشگاه می‌شوند اما ما اجازه نمی‌دهیم دوربین‌های صداوسیما مانند دیدار با سپاهان، در محل کنفرانس خبری قبل و بعد از بازی با مس‌کرمان حاضر شوند. در هر صورت ما میزبان هستیم و این اختیار را داریم.»
وی درباره اینکه مثل هفته گذشته، اگر استقلالی‌ها اصرار به عدم حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه داشته باشند باعث می‌شود مسئولان ورزشگاه آزادی هم دوربین‌های باشگاه استقلال را به ورزشگاه راه ندهند، گفت: «در این خصوص صحبتی ندارم ولی در هر صورت ما ورزشگاه آزادی را کرایه می‌کنیم اما چه فایده که پول می‌دهیم اما ورزشگاه دراختیار ما نیست.»
فتاحی تاکید کرد: «در هر صورت موضع ما همان موضع قبلی است و ما اعلام کردیم به‌هیچ‌وجه تا حق پخش پرداخت نشود اجازه حضور دوربین‌های صداوسیما را نمی‌دهیم. منتظر مذاکره با مسئولان مربوطه هستیم و تا زمانی که تعیین‌تکلیفی نشود، روی موضع خود اصرار می‌ورزیم.»
معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه با ایجاد کارگروه حق پخش، این موضوع حل‌وفصل نخواهد شد، گفت: «از این کارگروه‌ها زیاد درست شده اما در عمل اتفاقی نیفتاده است. ما به‌دنبال حق و حقوق خود هستیم و روی آن اصرار داریم.»

مرتبط ها