کد خبر: 73579

توقف پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره

یحیی نه مهاجم داشت نه پلن B

پرسپولیس در این بازی بیشترتوپ و میدان را دراختیار داشت و ضعف گلزنی در این تیم مانند فصل گذشته دیده می‌شود.

تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پرسپولیس در نخستین دیدار خود در فصل بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال، از ساعت 19 دیروز(شنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی صفر - صفر خاتمه یافت. در این دیدار نادر محمدی از ذوب‌آهن در دقیقه 52 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد. شاگردان گل‌محمدی که در این بازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، بازهم مانند بسیاری از مسابقات فصل گذشته نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند و ضعف گلزنی در این تیم مانند فصل گذشته دیده شد.
برای تیم مهدی تارتار در این مسابقه حبیب فرعباسی، محمد قریشی، نادر محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی(71- آرمان اکوان)، مسعود ابراهیم‌زاده، پویا پورعلی، صادق صادقی(46- محمدحسین اسلامی)، سجاد جعفری، سعید باقرپسند(66- شهرام سالاری) و سجاد آشوری(66- امیرحسین صدقی) و برای پرسپولیس هم علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی(69- محمدمهدی احمدی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا(69- شرزود تمیروف)، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی و مهدی عبدی(78- محمد عمری) به میدان رفتند.
در دقیقه 22 کار تاکتیکی و پاس‌کاری خوب بازیکنان پرسپولیس را مهدی ترابی با یک پاس در عمق به مهدی عبدی رساند که این بازیکن نتوانست از موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن استفاده کند و ضربه او را فرعباسی مهار کرد. در دقیقه 53 نادر محمدی با بی‌احتیاطی روی میلاد سرلک خطا کرد که همین صحنه منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن شد. در دقیقه 80 شوت محمد عمری از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به تیر دروازه ذوب‌‌آهن به بیرون رفت تا این موقعیت خوب هم برای سرخ‌پوشان از دست برود. در وقت‌های تلف‌شده هم ضربه سر شاگردان گل‌محمدی به تیردروازه ذوب‌آهن خورد تا همچنان دروازه‌ها در این بازی بسته بماند و دو تیم به کسب یک امتیاز بسنده کنند. بدین ترتیب بعد از شکست استقلال در هفته نخست مقابل سپاهان، پرسپولیس هم به‌عنوان دیگر مدعی قهرمانی در هفته اول در کسب پیروزی ناکام ماند تا لیگ برای اصفهانی‌ها بهتر از تهرانی‌ها شروع شود!

 

مرتبط ها