کد خبر: 73141

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان کارشناسی‌ارشد

داوطلبان درصورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی‌ارشد، ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کرده و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ محل‌های درخواستی اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی‌ارشد سال۱۴۰۱ دانشگاه آزاد اسلامی امروز شنبه اول مرداد به پایان می‌رسد.
داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت‌نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به نشانی http://azmoon.org  پس از مطالعه دفترچه راهنما و درصورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع کارشناسی‌ارشد، ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام کرده و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته‌ محل‌های درخواستی اقدام کنند.
داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته‌محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت‌نام خود را تهیه کرده و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.

پیام غدیر شایسته‌سالاری، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است
مراسم تکریم و معارفه مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و جلسه استانی دفاتر نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با حضور محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ابراهیم گیوکی رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی و واحد اراک، مهدی ایمانی‌مقدم مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی، روسای واحد‌های دانشگاهی استان مرکزی و مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی در واحد اراک برگزار شد.
در این جلسه از زحمات و خدمات مهدی همتی مسئول قبلی نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه آزاد استان مرکزی تقدیر و رسول ظرافت به‌عنوان مسئول جدید این نهاد معرفی شد. شریفانی در این جلسه با اشاره به واقعه غدیر و با بیان اینکه پیام غدیر شایسته‌سالاری، برنامه‌ریزی و آینده‌نگری است، اظهار کرد: «علی‌رغم اینکه خداوند در قرآن همیشه از پیغمبر(ص) تجلیل و تکریم به عمل آورده، یک‌بار در حراست از قرآن و باری دیگر در ابلاغ پیام غدیر ایشان را مورد تهدید قرار داده است. اما پس از آنکه پیغمبر(ص) پیام را به مردم ابلاغ کرد خداوند ایشان را با واژه‌هایی مانند «الْیوْم أکْملْت»، «و أتْممْت»، «و رضیت لکم» و «یئس الّذین کفروا» مورد تشویق قرار داد.»
مسئول نهاد نمایندگی مقام‌معظم‌رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به حماسه کربلا و قیام امام‌حسین(ع) خاطرنشان کرد: «یکی از بهترین نعمت‌های خداوند محبوبیت و مقبولیت است و در این عرصه محبوب‌ترین چهره تاریخ امام‌حسین(ع) است. جا دارد با الهام از محرم به راز و رمز محبوبیت امام‌حسین(ع) بیندیشیم. تواضع، تبیین ارزش‌های اخلاقی و دلدادگی به خدا سه مولفه مهم در محبوبیت امام‌حسین(ع) است.»

* حسین جهانی 

مرتبط ها