کد خبر: 72944

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: کی‌روش سرمربی تیم‌ملی می‌شود

گزینه‌های داخلی نجات‌بخش نیستند

اسامی داخلی را مطرح می‌کنند تا آخرسر کی‌روش را بیاورند.

وضعیت نیمکت تیم‌ملی همچنان نامشخص است و کسی نمی‌داند که اولا اسکوچیچ برکنار شده یا نه و ثانیا چه کسی قرار است جانشین او شود، آن هم درحالی‌که فاصله زیادی تا شروع مسابقات جام‌جهانی باقی‌نمانده و سایر تیم‌ها تکلیف‌شان مشخص است.
صادق ورمزیار در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره تغییرات حاصل‌شده در تیم‌ملی اظهار داشت: «حالا که کمیته فنی چنین نظری را درباره قطع همکاری با اسکوچیچ داده‌ای کاش این کمیته می‌دانست که باید این نظر را زودتر بدهد تا تیم‌ملی به این حال و روز نیفتد. الان دیگر اختلافات در تیم‌ملی علنی شده و وقتی هر بازیکن پشت یک مربی می‌ایستد مطمئنا این موضوع به باندبازی در تیم‌ملی ختم می‌شود و ظهور و بروز آن را در دیدارهای بعدی شاهد خواهیم بود. اگر کمیته فنی به دنبال احراز صلاحیت است چرا قبل از اینها اسکوچیچ را برکنار نکرد؟ حالا که این مربی تیم را به جام‌جهانی برده نباید این‌طور با او برخورد می‌کردند.»
بازیکن اسبق تیم‌ملی ایران درباره گزینه‌های مطرح‌شده ایرانی برای نیمکت تیم‌ملی(علی دایی، امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام) تاکید کرد: «از بین این گزینه‌ها، دو نفر قبلا روی نیمکت تیم‌ملی نشسته‌اند و سابقه حضور دارند. اما مطمئن باشید اصلا این گزینه‌ها انتخاب نمی‌شوند. یعنی اصلا اهمیتی ندارد که انتخاب شوند. البته اگر همین‌ها هم انتخاب شوند نیاز است که دستیاران خارجی در کنارشان قرار بگیرند اما شما مطمئن باشید که این اسامی داخلی را مطرح می‌کنند تا آخرسر کی‌روش را بیاورند. این گزینه‌ها که از آنها اسم برده می‌شود بعید است اهمیتی داشته باشند و بتوانند نجات‌بخش تیم‌ملی باشند.»

مرتبط ها