کد خبر: 72645

خادم‌پور در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: می‌توانم هم مدافع باشم هم هافبک

قرارداد دارم و علاقه‌مندم برای استقلال بازی کنم

همه‌چیز به سرمربی جدید و شرایطی که در آینده پیش می‌آید، بستگی دارد. من با استقلال قرارداد دارم و به تمرینات می‌روم تا سرمربی جدید از نزدیک عملکردم را ببیند. در این مدت حضور در نفت تجربه خوبی به دست آوردم و ان‌شاءالله با قدرت برمی‌گردم تا بتوانم کمک‌حال استقلال باشم.

سینا خادم‌پور در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درباره آخرین وضعیتش اظهار داشت: «درحال‌حاضر تمریناتم را به‌صورت انفرادی دنبال می‌کنم و با شروع دوباره تمرینات استقلال در پیش‌فصل، آماده‌ام با قدرت به مجموعه تیم اضافه شوم. من به‌صورت قرضی به نفت مسجدسلیمان رفتم اما جالب اینکه همه فکر می‌کنند من قطعی رفته‌ام و رضایتم دست خودم است اما من قبل از اینکه به نفت بروم، قرارداد قبلی‌ام با باشگاه استقلال فسخ شد و یک قرارداد جدید دوساله امضا کردیم. در نفت هم حدود 20 بازی انجام دادم و شرایط خیلی خوبی داشتم و به اندازه کافی در این تیم تجربه لازم را به دست آوردم.»
وی ادامه داد: «در این مدت از تیم‌های دیگر هم دو سه پیشنهاد به دستم رسیده اما الان با توجه به اینکه با استقلال قرارداد دارم، تابع این قرارداد هستم و نمی‌توانم سرخود کاری انجام بدهم و به کسانی که با من صحبت کردند هم گفتم قرضی به مسجدسلیمان رفته‌ام و دو سال دیگر با استقلال قرارداد دارم اما در هرصورت منتظر اعلام باشگاه استقلال هستم و باز هم تاکید می‌کنم تابع نظر آنها هستم و معتقدم سرمربی جدید باید ما را ببیند تا بعد از ارزیابی توسط وی بتوانیم درباره آینده بهتر صحبت کنیم.»
هافبک استقلال درباره برنامه آینده‌اش گفت: «همه‌چیز به سرمربی جدید و شرایطی که در آینده پیش می‌آید، بستگی دارد. من با استقلال قرارداد دارم و به تمرینات می‌روم تا سرمربی جدید از نزدیک عملکردم را ببیند. در این مدت حضور در نفت تجربه خوبی به دست آوردم و ان‌شاءالله با قدرت برمی‌گردم تا بتوانم کمک‌حال استقلال باشم. در هرصورت چندین سال است که در لیگ بازی می‌کنم و سال گذشته هم چندین‌بازی برای استقلال انجام دادم و شرایط درمجموع امیدوارم خوب پیش برود. با همه این تفاسیر برای آینده هرچه سرمربی جدید و باشگاه تصمیم بگیرند، حتما خیریتی در آن است اما من از انگیزه کافی و بالا برای بازگشت به مجموعه استقلال برخوردار هستم. فقط منتظرم ببینم برای آینده چه اتفاقی می‌افتد.»
وی درباره اینکه از چه تیم‌هایی پیشنهاد دارد، تاکید کرد: «دو سه مربی پیگیر کارهایم شدند که به آنها گفتم من قرضی از استقلال رفته‌ام و آینده‌ام به تصمیم این باشگاه بستگی دارد و باید صبر کنم ببینم شرایط به چه شکلی می‌شود و اگر خدای‌نکرده استقلال نشد، در خدمت شما هستم.»
خادم‌پور یادآور شد: «خودم دوست دارم برای فصل جدید با استقلال استارت بزنم، هرچند شاید در برهه زمانی نقل‌وانتقالات در باشگاه استقلال روندی درحال پیگیری هست که بیانگر برخی مسائل باشد که نمی‌خواهم درباره آن با جزئیات صحبت کنم. من هم تجربه لازم را پیدا کردم و هم انگیزه کافی دارم، ضمن اینکه در دو پست می‌توانم کمک‌حال استقلال باشم. در دفاع وسط و هافبک دفاعی می‌توانم بازی کنم و سال گذشته هم بیشتر در مرکز زمین به میدان رفتم. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد به صلاحم باشد.»
وی درباره شناختش از ساپینتو گفت: «این مربی در زمان بازیگری بازیکن بزرگی بوده و در کشورها و قاره‌های مختلف تجربه مربیگری دارد و قطعا مربی بزرگ و با دانشی محسوب می‌شود که امیدوارم در استقلال موفق باشد. امیدوارم من هم بتوانم در فصل جدید خود را به او ثابت کنم تا سال موفقی را پشت‌سر بگذاریم.»
هافبک فصل گذشته نفت مسجدسلیمان درباره شرایط حضور در این تیم، گفت: «در نفت هم شرایط خوبی داشتم و تجربه همکاری با 3 مربی را پشت‌سر گذاشتم. ابتدا با کمالوند کار کردم و با او به این تیم آمدم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم امسال با خیبر به لیگ برتر صعود کند. همچنین با محمود فکری که در استقلال کار کرده بودم دوباره در نفت شاگرد او شدم و از ایشان هم کمال قدردانی را دارم. آقای فکری مربی خوب، پاک و کاربلدی هستند. همچنین از آقای مهاجری هم ممنونم، هرچند در پنج، 6 هفته آخر یک مقدار به بنده کم‌لطفی شد. در چند هفته آخر از هر لحاظ در بهترین فرم بودم و شرایط خیلی خوبی داشتم و دوست داشتم فصل را عالی به پایان برسانم اما از آنجا که با تغییر کادرفنی، سیستم تیم هم تغییر کرد، در اوج آمادگی روی نیمکت نشستم. بااین‌حال برای مهاجری هم آرزوی موفقیت دارم.»
وی در پایان گفت: «در هر صورت فصل خوبی برایم بود و حدود 80درصد بازی‌ها را به میدان رفتم و امیدوارم نفت هم در فصل جدید موفق باشد. این تیم از تیم‌های پرهوادار لیگ برتر به شمار می‌رود و امیدوارم در فصل جدید اتفاقی بیفتد که هواداران این تیم هم شادمان شوند. درمجموع برای من کار کردن با 3 مربی متفاوت تجربه خوبی بود، چون هرکدام از آنها سلیقه و سیستم خودش را داشت اما در هرصورت تیم را حفظ کردیم تا شرمنده هواداران در پایان فصل نشویم.»

مرتبط ها