کد خبر: 72410

پهلوان قربانی اختلاف مدیر برنامه‌اش با باشگاه؟

نعمتی از دبی برگردد تمدید می‌کند

سیامک نعمتی هم در آستانه تمدید قرارداد با پرسپولیس قرار دارد. گفته می‌شود این بازیکن که برای گذراندن تعطیلات راهی دبی شده امروز به ایران باز می‌گردد و به احتمال بسیار زیاد فردا برای تمدید قراردادش راهی باشگاه خواهد شد.

احسان پهلوان هنوز قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده و برخی رسانه‌ها از دور شدن این بازیکن از پرسپولیس خبر داده‌اند. آنچه از روند مذاکرات مدیربرنامه‌های این بازیکن با باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد این است که فولادی‌ها به این بازیکن پیشنهاد 15میلیارد تومانی داده‌اند و رقم آپشن‌ها هم به سه‌میلیارد می‌رسد که جمع این پرداختی 18میلیارد تومان است. اما پرسپولیسی‌ها به این بازیکن گفته‌اند 10میلیارد بگیرد و با رقم آپشن‌ها این مبلغ به 12میلیارد تومان برسد.
همه این کشمکش‌ها را که کنار بگذاریم موضوع اختلاف مدیربرنامه‌های این بازیکن با باشگاه است. ظاهرا این مدیربرنامه از قبل دومیلیارد تومان از پرسپولیس طلب داشته و هنوز موفق به دریافت آن نشده و همین موضوع باعث شده روند مذاکرات خیلی خوب پیش نرود! به نظر می‌رسد پهلوان بیشتر منتظر تعیین‌تکلیف اختلاف مدیربرنامه‌اش با پرسپولیس است تا مسائل دیگر و شاید این مساله حتی منجر به جدایی او از پرسپولیس شود.
سیامک نعمتی هم در آستانه تمدید قرارداد با پرسپولیس قرار دارد. گفته می‌شود این بازیکن که برای گذراندن تعطیلات راهی دبی شده امروز به ایران باز می‌گردد و به احتمال بسیار زیاد فردا برای تمدید قراردادش راهی باشگاه خواهد شد. ظاهرا هنوز روی برخی بندها اختلافاتی وجود دارد که گفته می‌شود این اختلافات به‌زودی برطرف می‌شود. باشگاه پرسپولیس که زمان مدیریت سمیعی اعلام کرده بود قرارداد این بازیکن به مدت دو فصل تمدید شده، حالا می‌گوید خبر اشتباه منتشر شده و زمان آن یک فصل بوده است!

مرتبط ها