کد خبر: 71974

دلجویی مدیر تیم‌ملی از ملی‌پوشان فوتبال

صدای ستاره‌ها هم در آمد

سرمربی تیم‌ملی در یک استوری اعلام کرده بود برای مسئولان فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع دهم خرداد به‌نسبت آماده‌سازی تیم‌ملی اهمیت بیشتری دارد.

تیم‌ملی فوتبال ایران اگرچه خیلی زود به جام‌جهانی قطر صعود کرد اما برنامه‌های آماده‌سازی خود را دیرتر از سایرین استارت زده و درواقع هنوز خبری از محقق‌شدن این برنامه‌ها نیست. در این بین و طبق قرار قبلی قرار بود تیم‌ملی فوتبال ایران راهی کانادا شده و دیداری تدارکاتی را با این کشور برگزار کند، اما درنهایت به‌خاطر سیاسی‌بازی کانادایی‌ها این بازی لغو شد تا در پی آن سفر ملی‌پوشان به این کشور نیز لغو شود.
با ملغی‌شدن این دیدار برنامه‌های دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران نیز به‌هم خورد و این امر باعث شد صدای اعتراضاتی نیز به گوش برسد.
بر همین اساس روز گذشته اسکوچیچ در جلسه طولانی‌مدتی که از ساعات ابتدایی صبح آغاز شد با مسئولان فدراسیون فوتبال شرکت کرد تا سنگ‌های خود را با آنها وا بکند. سرمربی تیم‌ملی در یک استوری اعلام کرده بود برای مسئولان فدراسیون فوتبال برگزاری مجمع دهم خرداد به‌نسبت آماده‌سازی تیم‌ملی اهمیت بیشتری دارد؛ این درحالی است که ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در پاسخ به این چهره در گفت‌وگویی اعلام کرده بود ما هر کاری برای آماده‌سازی تیم‌ملی و تدارک این تیم از دست‌مان بربیاید انجام می‌دهیم و اسکوچیچ باید انصاف را رعایت کند.
روز گذشته در ادامه اعتراضات کادرفنی، این‌بار نوبت به ملی‌پوشان رسید تا گلایه‌های خود را از طریق پیج‌های شخصی خود به گوش مسئولان و علاقه‌مندان به فوتبال در ایران برسانند. ابتدا مهدی طارمی که تبدیل به ستاره اول فوتبال ایران شده استارت کار را زد و در یک توئیت نسبت به زمان و نحوه برگزاری اردوی تیم‌ملی کنایه زد و در ادامه سردار آزمون دیگر مهاجم تیم‌ملی همین انتقادها را به‌شکلی دیگر اعلام کرد.
طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، سایر ملی‌پوشان نیز به‌خصوص قدیمی‌ترها حال و روز بهتری نسبت به طارمی و آزمون نداشته و آنها هم در رابطه با برنامه‌ریزی انجام‌شده برای تیم‌ملی، لغو دیدار با کانادا و مشخص نبودن برنامه دیدارهای تدارکاتی اعتراضاتی را مطرح کرده‌اند با این حال ترجیح دادند گلایه‌های خود را علنی نکنند. با این اوصاف پیگیری‌ها نشان می‌دهد حمید استیلی مدیر تیم‌های ملی در این رابطه وارد عمل شده و با صحبت با برخی از ملی‌پوشان فعلا آنها را به آرامش دعوت کرده است.
نکته قابل‌توجه اینکه اردوی تیم‌ملی فوتبال ایران در قطر درحالی قرار است از فردا آغاز شود که مذاکرات برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی آغاز شده و در این بین کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال رایزنی‌هایی را با چهار، پنج کشور آغاز کرده تا تیم‌ملی در این اردو با برگزاری دیدارهای تدارکاتی به اهداف مدنظر کادرفنی دست پیدا کند، اما تا این لحظه هیچ بازی دوستانه‌ای قطعی نشده است.

مرتبط ها