کد خبر: 71632

بازیکنان کمتر از 60 درصد گرفته‌اند، تا دو هفته دیگر پول می‌رسد

توقف مذاکرات پرسپولیس با تمدیدی‌ها

باشگاه هم سفر درویش به دبی را تکذیب کرد هم مذاکره با پورعلی‌گنجی را

هنوز 4 بازی دیگر از لیگ برتر باقی‌مانده و پرسپولیس که با اختلاف 6 امتیاز نسبت به استقلال در رده دوم جدول لیگ ایستاده روی کاغذ همچنان شانسی برای قهرمان‌شدن دارد اما امید هوادارانش تا حد زیادی کاهش یافته است.

اردلان بزرگ‌نیا، خبرنگار: هنوز 4 بازی دیگر از لیگ برتر باقی‌مانده و پرسپولیس که با اختلاف 6 امتیاز نسبت به استقلال در رده دوم جدول لیگ ایستاده روی کاغذ همچنان شانسی برای قهرمان‌شدن دارد اما امید هوادارانش تا حد زیادی کاهش یافته است. این تیم باید شنبه هفته آینده در زمین بی‌طرف به مصاف سپاهان برود و برای رسیدن به صدر جدول باید هم امیدوار به شکست‌دادن تیم قدرتمند اصفهانی باشد و هم امید داشته باشد تا استقلال مقابل فولاد خوزستان تن به شکست بدهد؛ کاری که کمی سخت به نظر می‌رسد. با این وجود پرسپولیسی‌ها هنوز ناامید نشده‌اند. روزنامه «فرهیختگان» نگاهی به آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس انداخته که در ادامه از نظر شما می‌گذرد.

 قرمزها نگران سلامت پورعلی‌گنجی
شاید مرتضی پورعلی‌گنجی اولین صید پرسپولیس در فصل آینده باشد. این بازیکن بعد از مصدومیت شدیدش از ناحیه رباط پا اقدام به درمان مصدومیتش کرد و مدتی را هم در تمرینات پرسپولیس حاضر شد تا رسما برای بازگشت به میدان استارت بزند. وی با تیم شنژن چین فسخ قرارداد کرد تا رسما بازیکن آزاد شود و مشکلی برای حضور در پرسپولیس نداشته باشد. شنیدیم باشگاه پرسپولیس با این بازیکن نشستی داشته و توافقات اولیه هم برای همکاری صورت گرفته است. البته باشگاه می‌خواهد از سلامت این بازیکن سابقا ملی‌پوش اطمینان کامل پیدا کند و بعد نسبت به عقد قرارداد با او اقدام کند.
درمورد مذاکره پرسپولیس با پورعلی‌گنجی گفتیم اما از باشگاه هم در این مورد سوال کردیم. باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کند هیچ اتفاقی نیفتاده و رسانه‌ها این اخبار را از منابع غیررسمی منتشر می‌کنند. باشگاه می‌گوید هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته و اصلا بحثی پیش نیامده که این بازیکن بخواهد درخواست بسته‌شدن قوی تیم در فصل بعد را ارائه کند! مدتی است باشگاه پرسپولیس اخبار مربوط به این مذاکره را تکذیب می‌کند و تاکید هم دارد که هیچ نشستی با این بازیکن نداشته است، با این حال نزدیکان به باشگاه می‌گویند از طرف پرسپولیس با پورعلی‌گنجی صحبت شده است.

 مذاکرات تمدید متوقف شد
مذاکرات برای تمدید قرارداد برخی بازیکنان پرسپولیس متوقف شده است. از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد به علت حساسیت بازی‌های باقی‌مانده لیگ و وجود شانس قهرمانی احتمالی مذاکره با بازیکنان تیم متوقف شده و قرار است ادامه مذاکرات پس از پایان لیگ‌برتر انجام شود. تا اینجای کار قرارداد بازیکنانی نظیر میلاد سرلک، مهدی ترابی، سیدجلال حسینی، احسان پهلوان، رضا اسدی و... رو‌ به اتمام است و باشگاه پرسپولیس درحال حاضر مذاکراتی با سرلک و ترابی برای تمدید قرارداد داشته است.

 سرلک اوکی داد، انتقال اسدی همچنان در ابهام
تنها خبر تازه‌ای که از تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد، موافقت میلاد سرلک برای مذاکره با باشگاه جهت تمدید و ادامه همکاری است. درحالی که این بازیکن قصد داشت پیشنهادهای تیم‌های قطری را برای فصل بعد بررسی کند به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده برای تمدید قرارداد مشکلی ندارد و قرار است بعد از پایان لیگ این مذاکرات به شکل جدی صورت بگیرد. درمورد رضا اسدی هم می‌شنویم ظاهرا پیشنهاد تیم‌های تایلندی از رقم بالایی برخوردار نیست و خودش بی‌میل نیست که در پرسپولیس بماند. البته گفته می‌شود یکی از ایجنت‌ها این پیشنهاد را به ایجنت اصلی اسدی ارائه کرده و هردو ایجنت منتظرند ببینند پیشنهاد پرسپولیسی‌ها برای تمدید چیست تا اگر شرایط مساعد نباشد آن وقت پیگیر شرایط این پیشنهاد شوند.

 تاثیر واریزی‌ها بر مذاکرات تمدید
هرچند موضوع حساسیت بازی‌های لیگ برتر عامل اصلی به تاخیرافتادن مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان عنوان شده اما ظاهرا دلیل اصلی این تاخیر موضوع میزان پرداختی باشگاه به بازیکنان تیم است. گفته می‌شود درحالی که تیم‌های دیگر پرداختی خود را به بازیکنان‌شان به 80 درصد رسانده‌اند، پرداختی به سرخ‌پوشان کمتر از 60 درصد است و بازیکنان تیم منتظرند تا ببینند باقی پرداختی‌ها چه زمانی انجام می‌شود. این تاخیر در پرداخت مبلغ قراردادها باعث شده تا سرخ‌های پایتخت برای تمدید فعلا دست نگه دارند.

 بی‌خیال این چند لژیونر باشید
ظاهرا موضوع بازگشت برخی لژیونرهای پرسپولیس به جمع سرخ‌پوشان کلا منتفی شده است. با توجه به قراردادی که امثال کنعانی‌زادگان و نوراللهی و شجاع خلیل‌زاده با تیم‌های عربی خود دارند موضوع بازگشت آنها به پرسپولیس کاملا منتفی است و دیگر نباید به آن پرداخت. مگر اینکه در پایان فصل اتفاق خاصی بیفتد که این نفرات قصد بازگشت به فوتبال ایران را داشته باشند. پس باید فعلا این موضوع را کاملا فراموش کرد.

 پرسپولیس فعلا با بازیکنان تحت‌قرارداد مذاکره نمی‌کند
صحبت از بازگشت علیرضا بیرانوند و علی علیپور است. ظاهرا یحیی گل‌محمدی موافق حضور هردو بازیکن در پرسپولیس است اما گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره‌ای با این دو بازیکن نداشته و با آنها تماس هم نگرفته است. وقتی علت را از باشگاه جویا شدیم شنیدیم این بازیکنان تحت‌قرارداد تیم‌هایشان هستند و نمی‌شود مستقیم با آنها مذاکره کرد. باشگاه منتظر است بعد از پایان مسابقات و بعد از تایید قطعی یحیی مستقیم با باشگاه‌های این دو بازیکن وارد مذاکره شود و البته آن زمان با هردو نفر هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد.

 عیادت درویش از امیری و آل‌کثیر قبل از مرخص‌شدن
صبح دیروز رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس راهی بیمارستان شد تا از وحید امیری و عیسی آل‌کثیر عیادت کند. این دو بازیکن مصدوم دیروز خود را به تیغ جراحان سپردند تا مدتی از میادین مسابقات دور باشند. درویش درحالی به عیادت این دو بازیکن رفت که هردو نفر دیروز از بیمارستان مرخص شده و راهی منازل‌شان شدند.

 اصرار سپاهان همه سکوها را به هواداران پرسپولیس داد!
بازی پرسپولیس و سپاهان هرچند در زمین بی‌طرف برگزار می‌شود اما این بازی به میزبانی سرخ‌های پایتخت خواهد بود. در این بازی پرسپولیس کلیه سکوها را دراختیار دارد و آنها را دراختیار هواداران خودش می‌دهد و هواداران سپاهان سهمی از این سکوها ندارند. ظاهرا در بازی رفت به اصرار مسئولان سپاهان همه سکوها دراختیار هواداران تیم اصفهانی قرار گرفت و طی صورتجلسه‌ای که توسط سپاهانی‌ها امضا شده قرار است بازی برگشت همه سکوها دراختیار هواداران پرسپولیس قرار بگیرد. باشگاه پرسپولیس هم تصمیم دارد با کاهش قیمت بلیت مسابقه شرایط حضور هوادارانش را در این بازی آسان‌تر کند. گفته می‌شود صورتجلسه امضاشده در اختیار سازمان لیگ قرار گرفته است.

 سرخ‌ها تا دو هفته دیگر پولدار می‌شوند
ظاهرا قرار است به‌زودی بخش دیگری از طلب سرخپوشان پایتخت پرداخت شود. به‌زودی اسپانسر باشگاه بخشی از مبلغ پرداختی قرارداد خود را دراختیار باشگاه پرسپولیس قرار می‌دهد تا این باشگاه پرداختی به اعضای تیم را انجام دهد. گفته می‌شود تا دو هفته دیگر این پرداختی انجام شود اما ممکن است این اتفاق زودتر صورت بگیرد تا خیال سرخپوشان از این بابت راحت شود.

 درویش در تهران یا دبی؟
دیروز خبر دادند رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در سکوت خبری راهی دبی شده است. زمانی‌که منتشر شد اعضای باشگاه این خبر را رد می‌کردند و اصرار داشتند مدیرعامل باشگاه بعد از عیادت از امیری و آل‌کثیر راهی باشگاه شده و در جلسه‌ای حضور پیدا کرده است. باید دید درویش در این مورد چه خواهد گفت. آیا او واقعا در باشگاه حضور داشته یا راهی دبی شده است؟

مرتبط ها