کد خبر: 70667

مهدی رحمتی جانشین خطیبی در آلومینیوم اراک شد

به دنبال حل مشکل گلزنی با آقای کلین‌شیت!

نتایج ضعیف آلومینیوم مدیران باشگاه را بر آن داشت تا به‌طور توافقی با رسول خطیبی قطع همکاری کنند و سراغ گزینه‌های دیگری بروند تا شوکی به تیم وارد شده و از سقوط بیشتر در جدول جلوگیری شود.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست‌ویکم شروع فوق‌العاده‌ای داشت و تا چندین هفته در رده‌های بالایی و درکنار مدعیان قهرمانی قرار گرفته بود، اما رفته‌رفته اوضاع تغییر کرد و این تیم در 13هفته اخیر رنگ پیروزی را ندیده و با 26 امتیاز از 22 بازی در رده یازدهم جدول قرار دارد. نتایج ضعیف آلومینیوم مدیران باشگاه را بر آن داشت تا به‌طور توافقی با رسول خطیبی قطع همکاری کنند و سراغ گزینه‌های دیگری بروند تا شوکی به تیم وارد شده و از سقوط بیشتر در جدول جلوگیری شود. ابتدا صحبت از حضور صمد مرفاوی در این تیم شد، اما روز گذشته مهدی رحمتی سرمربی پیشین شهرخودرو به باشگاه رفت و درنهایت با مدیران آلومینیوم به توافق رسید تا دوباره سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه کند. قرار است مراسم معارفه سرمربی جدید صبح امروز دوشنبه در ورزشگاه امام‌خمینی(ره) اراک برگزار ‌شود.

اراکی‌ها البته به‌‌خاطر نتایج بسیار ضعیف برخی از لیگ برتری‌ها دغدغه سقوط ندارند، اما یکی از تیم‌های باقیمانده در جام حذفی به‌شمار می‌روند و امیدوارند حداقل در این تورنمنت نتیجه خوبی بگیرند‌.

شاید بزرگ‌ترین ضعف آلومینیوم در هفته‌های گذشته ناکامی در گلزنی بوده که باعث شده این تیم 13هفته از کسب برد محروم شود و حالا یک مربی نه‌چندان باتجربه که دروازه‌بان بسیار بزرگی بوده و آقای کلین‌شیت لیگ برتر( با 191 کلین‌شیت) نیز به‌شمار می‌رود، باید این مشکل را حل کند. آلومینیوم درحال حاضر بعد از 22 هفته تنها 15 بار موفق به گلزنی شده که برای تیمی که در شروع فصل مدتی هم صدرنشین بوده، آمار کاملا ناامیدکننده‌ای به‌شمار می‌رود.

مرتبط ها