کد خبر: 69154

۲۰ درصد دانشجویان واکسن نزده‌اند

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: آمار ابتلا دانشجویان به اُمیکرون در دست نیست اما عدد قابل توجهی نیست. حدود ۸۰ درصد از دانشجویان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در دز سوم نیز ۲۵درصد جامعه دانشگاهی تحت پوشش این واکسن قرار گرفته‌اند.

به گزارش «فرهیختگان»، هاشم داداش‌پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگویی درباره بازگشایی دانشگاه‌ها اظهار کرد: در نیمسال دوم سال تحصیلی از سرگیری کامل کلاس‌های درس دانشجویان را خواهیم داشت، البته این بستگی به نوع فعالیت امیکرون در کشور دارد.

وی افزود: اگر شرایط منطقه ای و استانی آمادگی داشته باشد انشالله از نیمه سال دوم یعنی از ۲۳ بهمن به بعد، بازگشایی کامل دانشگاه ها را خواهیم داشت.

رئیس سازمان امور دانشجویان ادامه داد: ستاد ملی کرونا اعلام کرده که استانداران در این  زمینه بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم می‌گیرند و این تصمیمات موقتی است.

وی خاطرنشان کرد: آمار ابتلا دانشجویان به اُمیکرون در دست نیست اما عدد قابل توجهی نیست. حدود ۸۰ درصد از دانشجویان واکسن کرونا را تزریق کرده اند و در دز سوم نیز ۲۵درصد جامعه دانشگاهی تحت پوشش این واکسن قرار گرفته‌اند./ فارس

مرتبط ها