کد خبر: 69149

پرویز سروری:

امنیت بدون اقتدار یک لطیفه است

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به شهادت یکی از ماموران پلیس گفت: شهادت مظلومانه یک پلیس که تصاویر دلخراش آن را مشاهده کردید ناراحت کننده بود و باید بگویم امنیت بدون اقتدار یک لطیفه است و خوشحالیم که مجلس انقلابی در یک تصمیم انقلابی تصویب طرحی مقتدرانه برای حمایت از پلیس را در دستور کار قرار داد

به گزارش «فرهیختگان»، پرویز سروری صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران ضمن تبریک دهه فجر گفت: امیدواریم خداوند به ما توان دهد که تکالیف خود را در مسیر شهدا برای استمرار انقلاب ادامه دهیم.

وی با اشاره به مذاکرات وین گفت: در مذاکرات وین دو دیدگاه وجود داشت یک دیدگاه این بود که امتیاز دهند و یک نگاه هم این است که با اقتدار حق را بگیرند.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان این که وزیر امور خارجه امریکا اعلام کرد که نتایج شگفت انگیزی در مذاکرات حاصل شده است، ادامه داد: این مساله را آنها می گویند نه ما. ما اعلام کردیم که مساله راست آزمایی شود و برگشت آمریکا به برجام و لغو تحریم ها باید راستی آزمایی شود. همچنین ۱۲ هزار میلیارد دلار به صورت کیفی تحویل ایران شود و تاکنون نیز چندین میلیارد دلار پول برگشته است.

وی با بیان اینکه قبلی‌ها بگویند در دوره ای که با نگاه مثبت به غرب مذاکره می کردند چند دلار به ایران برگردانده شد، گفت: این دهه، دهه اقتدار ، نورانیت و انقلاب را به شما تبریک می گویم.

سروری با اشاره به شهادت یکی از ماموران پلیس گفت: شهادت مظلومانه یک پلیس که تصاویر دلخراش آن را مشاهده کردید ناراحت کننده بود و باید بگویم امنیت بدون اقتدار یک لطیفه است و خوشحالیم که مجلس انقلابی در یک تصمیم انقلابی تصویب طرحی مقتدرانه برای حمایت از پلیس را در دستور کار قرار داد و همه در دولت و مجلس و غیره همصدا شدند تا این مشکل را از سر راه اقتدار بردارند. چرا که هر جا اقتدار کم شود امنیت متلاشی می شود و زشت است که در ایران که امنیت منطقه را ایجاد کرده در داخل کشورش چنین اتفاقاتی رخ بدهد.

نایب رییس شورای شهر تهران با بیان این که متاسفانه پلیس قادر نبود به دلیل شرایط سخت گیرانه ای که برای او ایجاد شده از خود دفاع کند گفت: همچنین متاسفانه شاهد قتل فجیع یک زن اهوازی بودیم که امیدواریم با درایت و پیگیری و با قوانین سخت گیرانه جلوی چنین رفتارهایی گرفته شود./ ایسنا

مرتبط ها