کد خبر: 69060

علوی در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: می‌خواهیم روند قهرمانی‌های پرسپولیس را قطع کنیم

مظاهری؟ با هر شرایطی بازیکن نمی‌گیریم

بهترین‌ها را جذب کردیم، کولی بالی از لیست خارج نمی‌شود

ان‌شاءالله بهترین بازیکنان را جذب کنیم تا ضمن کسب نتایج خوب در دیدارهای آینده و قهرمانی سوپرجام، در آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

محمدرضا حاجی‌عبدالرزاق، خبرنگار گروه ورزش: تیم فوتبال فولادخوزستان با تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر در نیم‌فصل به اردوی تهران آمد تا خود را برای دیدار سوپرجام مقابل پرسپولیس آماده کند. این درحالی است که با توجه به حضور فولاد در آسیا این تیم در فصل نقل‌وانتقالات حضور فعالی داشت و طی روزهای گذشته آرش رضاوند و عارف آقاسی از استقلال را هم به خدمت گرفت. درخصوص آخرین اتفاقات مرتبط با این تیم دقایقی با سرپرست فولاد به صحبت پرداختیم. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با سیدمحمد علوی را در ادامه می‌خوانید.

درباره اردوی فولاد در تهران برای آماده‌سازی به‌منظور حضور در دیدار سوپرجام، صحبت را آغاز کنیم.

خداراشکر شرایط خوبی داریم و تمرینات تیم ادامه دارد. خیلی وقت می‌شود برای برپایی اردو به تهران آمدیم. برای این دیدار و ادامه رقابت‌های لیگ و همچنین لیگ قهرمانان آسیا درحال یارگیری هستیم تا ان‌شاءالله بتوانیم در رقابت‌های پیش‌‌رو موفق عمل کنیم. درمجموع اردوی خوبی را برگزار کردیم و به نسبت آماده هستیم.

بعد از قهرمانی‌های پیاپی پرسپولیس در لیگ و سوپرجام، می‌توانید نوار این قهرمانی را قطع کنید؟

بازی سختی را پیش‌‌رو داریم، اگر ان‌شاءالله خدا بخواهد برای کسب عنوان قهرمانی پا به میدان می‌گذاریم و برای این کار تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا همانطور که گفتید نوار قهرمانی حریف را قطع کرده و با دست پر و کسب یک نتیجه مطلوب میدان را ترک کنیم.

به این دیدار به چشم یک بازی تدارکاتی نگاه می‌کنید یا واقعا به دنبال قهرمانی هستید؟

اصلا نگاه تدارکاتی نداریم و اتفاقا توجه جدی و ویژه‌ای به این جام داریم و اتفاقا با تمام توان و انگیزه و خیلی جدی و محکم به میدان می‌رویم تا بتوانیم با قهرمانی کار را به پایان برسانیم.

با این روند و خریدها به‌نظر می‌رسد برای آسیا هم به سطح آمادگی خوبی برسید.

بله، درست است؛ چون ما نماینده ایران هستیم و تمام سعی و تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته و ان‌شاءالله نماینده شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشیم.

فکر نمی‌کنید اگر شاهد رفت و برگشت نکونام نبودیم، این تیم امروز وضعیت بهتری داشت؟

در هر صورت این داستان برای همه مربیان پیش می‌آید، اما در همان برهه هم باشگاه و هم نکونام تصمیم به قطع همکاری گرفتند که در هر صورت ایشان برگشتند، اما ما سعی می‌کنیم آینده را ببینیم تا شرایط بهتر و بهتر شود.

دو بازیکن استقلال بدون سروصدای خاصی در اردوی فولاد حاضر شدند. چقدر امیدوارید که این دو بازیکن به سوپرجام برسند.

درباره انتقال نهایی این دو بازیکن هر کاری بخواهیم انجام بدهیم از طریق سایت فولاد اطلاع‌رسانی می‌کنیم و ان‌شاءالله آن اتفاق خوشایند برای فولاد بیفتد.

چه اتفاقی؟

ان‌شاءالله بهترین بازیکنان را جذب کنیم تا ضمن کسب نتایج خوب در دیدارهای آینده و قهرمانی سوپرجام، در آسیا هم نماینده شایسته‌ای برای ایران باشیم.

انتقال حردانی به استقلال چه زمانی نهایی می‌شود؟

باور کنید در جریان نقل و انتقالات باشگاه از ابتدا نبودم. اجازه بدهید وارد جزئیات نشوم، چون به من هم دستور دادند در این مورد حرفی نزدم. در این خصوص باید صبر کرد.

فکر نمی‌کنید با این خریدهای جدید میانگین سنی فولاد افزایش پیدا کرده است؟

اجازه بدهید در این مورد کادرفنی و باشگاه صحبت کنند، چون این انتخاب‌ها انتخاب‌های من نیست و من نمی‌توانم پاسخگو باشم و آنها باید جواب بدهند. اما در هر صورت این انتخاب‌ها یا میانگین سنی تیم که از آن صحبت می‌کنید به صلاح تیم است و حتما این نفرات به درد تیم می‌خورند، ضمن اینکه الان بازیکنی بیرون نیست که بخواهیم جذب کنیم و حتما این نفرات جزء بهترین‌ها بوده‌اند.

با منتفی شدن حضور مظاهری در فولاد می‌توانید از پشت‌پرده این امر صحبت کنید؟

بله، درست است و این موضوع منتفی شده است، اما از پشت‌پرده بی‌خبرم. من به نقل‌وانتقالات ورود نکردم و از این اتفاقات خبر ندارم.

موضوع پول بود یا زیاده‌خواهی‌های فنی رشید مطرح بود؟

در تیم ما بازیکن ‌سالاری معنی ندارد. با وجود ارکان مدیریتی و سرمربی‌ای که داریم اصلا بازیکن سالاری نداریم و هر بازیکنی که شرایط ما و تیم فولاد را قبول داشته باشد صددرصد با او به توافق می‌رسیم در غیر این صورت این حرف‌ها که می‌گویید در فولاد معنایی ندارد. هرکسی شرایط ما را قبول کند ما در خدمت او هستیم در غیر این صورت در شرایط دیگری بازیکن نمی‌گیریم.

کولی بالی از لیست شما خط خورده است؟

خیر، این موضوع صحت ندارد و با ما ادامه می‌دهد.

مرتبط ها