کد خبر: 68950

استاندار تهران خبر داد

رشد ۶۱ درصدی بستریان کرونایی در پایتخت

منصوری عنوان کرد: تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان تهران نسبت به هفته گذشته رشد ۷۸ درصد و میزان بستری رشد ۶۱ درصدی داشته است.

به گزارش «فرهیختگان»، محسن منصوری استاندار تهران صبح امروز در نشست خبری دهه فجر در خصوص موضوع کرونا، تاکید کرد: تمام دستگاه‌ها مکلف به اجرای مصوبات هستند و مشکل اصلی در مراکز تجمعی است که موجب نشر شدید ویروس می‌شود و در نقاطی مثل مترو و بازار تهران این نکات باید مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز گذشته در قرارگاه عملیاتی کرونا در وزارت کشور بحث شد و باید برای کل کشور و یا شهرهای قرمز و نارنجی تصمیم واحد گرفته شود و مقرر شد برای روز شنبه و در جلسه ستاد ملی با حضور رئیس جمهور تصمیم نهایی اتخاذ شود.

استاندار تهران در روزهای اخیر متاسفانه سویه امیکرون رشد و گسترش زیادی داشته است و تصمیم اول غیرحضوری بودن مدارس ابتدایی استان تهران تا یک هفته است که اگر رعایت مدنظر قرار نگیرد محدودیت‌های جدی تر اعمال خواهد شد.

منصوری در پایان عنوان کرد: تعداد مراجعین به مراکز درمانی استان تهران نسبت به هفته گذشته رشد ۷۸ درصد و میزان بستری رشد ۶۱ درصدی داشته است.

مرتبط ها