کد خبر: 68745

هاشمی‌نسب در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: فعلا نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم

نکونام رفیق چندین ساله‌ام است، مشکلی با او ندارم

به خاطر برخی مشکلات خانوادگی و کاری چندین ماه است که در بندرعباس هستم و فعلا نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که با نکونام هیچ مشکلی ندارم.

به گزارش «فرهیختگان»، بعد از چند سال همکاری بین جواد نکونام و مهدی هاشمی‌نسب، در بازگشت دوباره نکونام به اهواز این بار شاهد حضور هاشمی‌نسب در کنار وی نبودیم. این درحالی است که برخی گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌ها مبنی‌بر آن بود که احتمالا بین این دو همکار و دوست قدیمی اختلافاتی ایجاد شده است.

 هاشمی‌نسب که دیروز سالروز تولدش هم بود درخصوص این شایعه به «فرهیختگان» گفت: «این حرف‌ها دیگر چیست و نمی‌دانم چرا این شایعات را ایجاد می‌کنند، من چندین سال است که با جواد رفیقم و چند سال اخیر هم با هم همکاری می‌کردیم، آیا قطع همکاری به معنای آن است که رفاقت‌مان را به‌هم زدیم؟»

 وی که چندان تمایل نداشت درباره دیگر مسائل صحبتی انجام دهد ادامه داد: «اصلا این صحبت‌ها معنا ندارد و ما همچنان با هم دوست و رفیق هستیم و در ارتباطیم، اما به خاطر برخی مشکلات خانوادگی و کاری چندین ماه است که در بندرعباس هستم و فعلا نمی‌توانم به فوتبال فکر کنم اما باز هم تاکید می‌کنم که با نکونام هیچ مشکلی ندارم و با او در ارتباط هستم و فقط در دوره جدید حضور در فولاد این فرصت پیش نیامد تا با یکدیگر کار کنیم.»

مرتبط ها