کد خبر: 68670

و بازهم ناهماهنگی

برای حضور در تمرین تیم فوتبال ایران مشکلی نداشتیم اما برای تمرین تیم عراق که در زمین اصلی آزادی برگزار می‌شد، ماموران حراست از ما تقاضای کارت ورود کردند که کارت‌مان را ارائه کردیم. ما خانم‌ها با بی‌سیم‌زدن‌های پی‌درپی، چک‌کردن چند‌باره اسم‌مان و هماهنگی‌ها اجازه ورود پیدا کردیم، درصورتی‌که کار همکاران آقای ما بدون مشکل انجام شد. با وجود این عکاسی‌مان را انجام دادیم و فکر می‌کردیم برای روز مسابقه مشکلی نداشته باشیم.

مریم کامیاب، عکاس: من از زمان اعلام فدراسیون فوتبال برای ثبت‌نام بازی‌های بین ایران، عراق و امارات با کسب معرفینامه از رسانه خود اقدام به ثبت‌نام کردم. بعد از چند روز هم در پروفایلم عبارت صادر شده و صدور کارت را دیدم. یک روز قبل از بازی بعد از اعلام فدراسیون مراجعه کرده و تست کرونا دادم. همان روز اعلام شد کسانی که آیدی کارت‌شان صادر شده است می‌توانند به تمرین تیم ملی ایران و عراق بروند که من هم مراجعه کردم. برای حضور در تمرین تیم فوتبال ایران مشکلی نداشتیم اما برای تمرین تیم عراق که در زمین اصلی آزادی برگزار می‌شد، ماموران حراست از ما تقاضای کارت ورود کردند که کارت‌مان را ارائه کردیم. ما خانم‌ها با بی‌سیم‌زدن‌های پی‌درپی، چک‌کردن چند‌باره اسم‌مان و هماهنگی‌ها اجازه ورود پیدا کردیم، درصورتی‌که کار همکاران آقای ما بدون مشکل انجام شد. با وجود این عکاسی‌مان را انجام دادیم و فکر می‌کردیم برای روز مسابقه مشکلی نداشته باشیم.

روز بعد پیامکی دریافت کردیم که ساعت ۱۲ تا ۱۴ برای تحویل کارت به مرکز ملی فوتبال مراجعه کنید. ما از حدود ساعت ۱۲ ظهر پیگیر کارت‌ها شدیم تا اینکه اعلام کردند کارت خانم‌ها نیامده و فقط کارت همکاران آقا آماده بود. بعد از پرس‌وجو از بقیه همکارهای خانم متوجه شدم کارت آنها هم نیامده است و همه با این جمله که کارت‌ها برای خوردن هولوگرام به حراست ورزشگاه رفته است و کمی با تاخیر حدود ساعت ۱۵ می‌آیند، مواجه شدیم.

بعد از پیگیری همکاران حدود ساعت 14:30 تا 15 آخرین حرفی که شنیدیم، این بود: حراست کارت‌های شما را نداده و شما نمی‌توانید به ورزشگاه بروید. با وجود اینکه خبرنگارهای خانم تایید شدند و فقط چهار یا پنج عکاس خانم اجازه ورود نگرفتند.

ما از طریق حراست وزارت ورزش هم پیگیر ماجرا شدیم که گفتند حراست همه کارت‌ها را تحویل فدراسیون فوتبال داده است. بعد از این اتفاق من به همراه خبرنگاران‌هایمان تا ورودی ورزشگاه رفتیم و طبیعتا چون آیدی‌کارت نداشتم اجازه ورود نگرفتم، مساله اینجاست که حتی آیدی‌کارت ما را هم به ما ندادند. حالا درست است که این درخواست ما نبود اما آیدی‌کارت‌های ما را هم تحویل ندادند که بتوانیم به جایگاه تماشاگرها برویم تا از میان آنها عکاسی کنیم.

مرتبط ها