کد خبر: 67715

دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت:

نشست میان‌دوره‌ای بهمن‌ماه امسال برگزار خواهد شد

شعاری که امسال برای نشست میان‌دوره‌ای‌مان انتخاب کرده‌ایم، «ساختارسازی و نهادسازی در جمهوری اسلامی» است و هدف‌مان این است که در این نشست بحث رسیدن به ساختارهایی که در راستای برآورده کردن نیازهای مردم حرکت کند را مورد بررسی قرار دهیم.

علی بزرگخو، دبیر اتحادیه دفتر تحکیم وحدت با تاکید بر اینکه امسال نیز همانند گذشته نشست میان‌دوره‌ای‌مان را در مشهد مقدس برگزار می‌کنیم، گفت: «این نشست در نیمه اول بهمن‌ماه یعنی 12 تا 15 ماه آینده در این شهر برگزار می‌شود و قطعا همانند سال‌های گذشته میهمانان ویژه‌ای نیز خواهیم داشت، اما هنوز در این زمینه به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم. نباید این مساله را نیز فراموش کرد که علاوه‌بر اینکه نشست میان‌دوره‌ای می‌تواند به اطلاعات شرکت‌کنندگان بیفزاید، بلکه یک نوع تجدید دیدار هم برای اعضا به‌شمار می‌رود.»

  ساختارسازی و نهادسازی در جمهوری اسلامی شعار نشست میان دوره تحکیمی‌ها

 او در توضیح بیشتر این مساله اظهار داشت: «شعاری که امسال برای نشست میان‌دوره‌ای‌مان انتخاب کرده‌ایم، «ساختارسازی و نهادسازی در جمهوری اسلامی» است و هدف‌مان این است که در این نشست بحث رسیدن به ساختارهایی که در راستای برآورده کردن نیازهای مردم حرکت کند را مورد بررسی قرار دهیم. قطعا در این نشست از زوایای مختلف به این مهم می‌پردازیم؛ البته این‌طور نیست که در تمام طول برگزاری این نشست به این مساله پرداخته شود، بلکه مسائل دیگری هم خواهیم داشت که ذیل محور اصلی برنامه به آنها می‌پردازیم. طبیعی است که این دوره از نشست میان‌دوره‌ای هم با حضور دانشجویان دختر و پسر برگزار می‌شود و مشکلی از این حیث نخواهیم داشت.»

  پیگیری گفتمان‌سازی با ادامه برگزاری نشست‌های برهان

دبیر تحکیم وحدت با بیان اینکه نشست میان‌دوره‌ای به‌نوعی نشست معرفتی برای اعضا هم به‌شمار می‌رود، اظهار داشت: «اولا این برنامه در مشهد برگزار می‌شود و همین مولفه نقش موثری در معرفت‌افزایی و تقویت بعد معنوی اعضا خواهد داشت و ازطرف دیگر تجدید دیدار اعضا با یکدیگر می‌تواند نقش پررنگی در تحقق این مساله داشته باشد.»

بزرگخو به برگزاری نشست برهان اشاره و خاطرنشان کرد: «این نشست نیز همانند گذشته به قوت خود باقی است و بنا داریم در آن مقالاتی درباره گفتمان‌سازی ارائه دهیم. همچنین از ایده‌هایی که در این حوزه باشند، استقبال می‌کنیم. البته داوری مقالات نیز در همین نشست انجام می‌شود و از صاحبان مقالات برتر دعوت می‌کنیم اثر خود را ارائه دهند.»

مرتبط ها