کد خبر: 67505

لیگ ‌برتر قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور

دانشگاه آزاد اسلامی صدرنشین شد

هفتمین دوره لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور از دیروز در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. در پایان هفته نخست این رقابت‌ها و در بخش مردان -که 6 تیم در آن حضور دارند- قایقرانان دانشگاه آزاد اسلامی با ۸۰ امتیاز صدرنشین شدند.

به گزارش «فرهیختگان»، هفتمین دوره لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور از دیروز در دریاچه ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. در پایان هفته نخست این رقابت‌ها و در بخش مردان -که 6 تیم در آن حضور دارند- قایقرانان دانشگاه آزاد اسلامی با ۸۰ امتیاز صدرنشین شدند. تیم ملوان نداجا در رقابتی شانه‌به شانه و نفسگیر با دانشگاه آزاد اسلامی ۷۸ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول‌ قرار گرفت، همچنین تیم مقاومت با ۵۹ امتیاز رتبه سوم را به‌خود اختصاص داد. رضا رئیسی سرمربی و امیرعلی سرهنگی سرپرست تیم قایقرانی مردان دانشگاه آزاد اسلامی هستند. لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور در بخش مردان و زنان، زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد و استقبال اصحاب رسانه از این رقابت‌ها چشمگیر بود.

پدرو سنا، سرمربی برزیلی تیم‌های ملی قایقرانی مردان و بانوان کشورمان که از ماه گذشته این مسئولیت را برعهده گرفته از نزدیک شاهد رقابت‌های پرشور قایقرانان بود، مرحله دوم این رقابت‌ها به‌دلیل برگزاری اردوی تیم ملی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو، در اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

مرتبط ها