کد خبر: 67477

قایقرانان دانشگاه آزاد صدرنشین شدند

هفته نخست لیگ‌برتر قایقرانی آب‌های آرام مردان کشور، با صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی در دریاچه آزادی تهران به پایان رسید.

به گزارش «فرهیختگان» به نقل از مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتمین دوره لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور از بامداد امروز در دریاچه زیبا و خاطره‌انگیز ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد. در پایان هفته نخست این رقابت‌ها و در بخش مردان که ۶ تیم در آن حضور دارند، قایقرانان دانشگاه آزاد اسلامی با ۸۰ امتیاز صدرنشین شدند.

بر اساس این گزارش، تیم ملوان نداجا نیز در رقابتی شانه به شانه و نفس‌گیر با دانشگاه آزاد اسلامی ۷۸ امتیازی شد و در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. همچنین تیم مقاومت با ۵۹ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است، رضا رئیسی، سرمربی و امیرعلی سرهنگی، سرپرست تیم قایقرانی مردان دانشگاه آزاد اسلامی هستند. لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام کشور در بخش مردان و زنان، زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد و استقبال اصحاب رسانه از این رقابت‌ها چشم‌گیر بود.

لازم به ذکر است، پدرو سنا، سرمربی برزیلی تیم‌های ملی قایقرانی مردان و بانوان کشورمان که از ماه گذشته این مسئولیت را برعهده گرفته، از نزدیک شاهد رقابت‌های پرشور قایقرانان بود.

علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی با ابراز خرسندی از برگزاری این رقابت‌ها در شرایطی که هنوز پاندمی کرونا در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقه‌ها برای افزایش آمادگی و حضور قدرتمند تیم ملی قایقرانی در بازی‌های آسیایی هانگژو چین حائز اهمیت است.

بر اساس این گزارش، مرحله دوم این رقابت‌ها به‌دلیل برگزاری اردوی تیم ملی برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی هانگژو، در اواخر بهمن یا اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

مرتبط ها