کد خبر: 66398

سرپرست پدیده در گفت‌وگو با «فرهیختگان»: 3 امتیاز بازی با استقلال را می‌خواهیم

فدراسیون به سرخابی‌ها فشار بیاورد تا پول‌مان را بدهند

بعد از بازی‌ای که مقابل استقلال ملاثانی در جام‌حذفی داشتیم روحیه لازم را به دست آورده و فعل خواستن را صرف کردیم. این درحالی است که در بازی‌های قبلی‌ موقعیت‌های خوبی داشتیم اما توپ به دروازه نمی‌رفت و با بدشانسی مقابل تیم‌ها قرار می‌گرفتیم و نمی‌توانستیم نتیجه لازم را بگیریم اما در بازی با استقلال ملاثانی واقعا آن انگیزه و روحیه و فعل خواستن در بین بچه‌ها دوباره زنده شد و خدا هم کمک کرد و آن اتفاق افتاد.

به گزارش «فرهیختگان»، تیم فوتبال پدیده در زمین شرایط ایده‌آلی ندارد اما سرپرست این تیم معتقد است که از لحاظ پرداختی‌ها، این باشگاه در بین باشگاه‌های لیگ برتری یکی از بیشترین پرداختی‌ها را داشته، این درحالی است که مشهدی‌ها در قعر جدول قرار دارند و با وضعیت فنی اسفناکی به استقلال رسیده‌اند، هرچند تغییرات در کادرفنی به این تیم شوک لازم را داد و آنها از مرحله اول حذفی به سلامت عبور کردند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» درخصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پدیده در آستانه دیدار با استقلال، اظهار داشت: «خداراشکر وضعیت خوب است. بعد از بازی‌ای که مقابل استقلال ملاثانی در جام‌حذفی داشتیم روحیه لازم را به دست آورده و فعل خواستن را صرف کردیم. این درحالی است که در بازی‌های قبلی‌ موقعیت‌های خوبی داشتیم اما توپ به دروازه نمی‌رفت و با بدشانسی مقابل تیم‌ها قرار می‌گرفتیم و نمی‌توانستیم نتیجه لازم را بگیریم اما در بازی با استقلال ملاثانی واقعا آن انگیزه و روحیه و فعل خواستن در بین بچه‌ها دوباره زنده شد و خدا هم کمک کرد و آن اتفاق افتاد.»

وی ادامه داد: «خداراشکر در آستانه دیدار با استقلال شرایط تیم ایده‌آل است و تمرینات خوبی داشته‌ایم و امیدوارم یک بازی قابل‌قبولی را پشت‌سر بگذاریم و بتوانیم به امید خدا و یاری پروردگار از دیدار با استقلال دوباره استارت پیروزی‌ها و موفقیت‌هایمان را بزنیم.»

سیدصالحی درباره اینکه آیا بعد از اضافه شدن کادرفنی جدید به پدیده، شرایط این تیم تحول خاصی داشته است، گفت: «در هرصورت قاعدتا همه نفراتی که قبلا هم بودند، زحمت خود را کشیدند و کادرفنی جدید هم آقایان سیدعباسی، ناصحی، گراییلی، شکوه‌مقام و سایر نفرات دیگر دارند از جان و دل مایه می‌گذارند. یک رفاقت، همدلی و انسجام خوبی در تیم به وجود آمده، هرچند این رفاقت قبلا هم بوده و الان بیشتر شده است.»
وی افزود: «الان بچه‌ها انگیزه خیلی خوبی دارند از این بابت که اگر هفته‌های قبل هم با سایر مربیان ما صحبت می‌کردید، آنها می‌گفتند که جایگاه ما اینجا نیست و با فوتبالی که تیم ارائه می‌دهد واقعا جایگاه پدیده اینجای جدول نیست. ما بازی‌های خوبی را در فصل جاری مقابل حریفان ارائه دادیم اما در یک‌سری بازی‌ها واقعا بدشانس بودیم و بدشانسی دست از سر تیم ما برنداشته و شانس با ما یار نبود تا پیروز بازی شویم اما امیدوارم از بازی با استقلال یک‌بار دیگر تلاش‌هایمان جواب بدهد و بتوانیم روی دور موفقیت بیفتیم.»

سرپرست تیم فوتبال پدیده درباره اینکه کادرفنی پدیده و اعضای این تیم چقدر از استقلال شناخت دارند، تاکید کرد: «در این چند روز جلسات آنالیز خوبی را برگزار کردیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را شناختیم و در این مورد مباحث خوبی داشتیم. در تمرینات هم روی این مسائل کار می‌کنیم و امیدوارم طی یک بازی تماشاگرپسند و جوانمردانه 3 امتیاز بازی با استقلال را بگیریم.»

سیدصالحی درباره اینکه آیا استقلالی‌ها می‌توانند با توجه به شرایط تیم پدیده، خود را از پیش برنده بدانند یا خیر، گفت: «این‌طوری نیست، چون جایگاه تیم ما واقعا اینجای جدول نیست. بارها گفته‌ام که بچه‌های ما بازیکنان باغیرتی هستند و چند سال است که در لیگ برتر فوتبال بازی می‌کنند. مطمئنا شانس هم در خانه ما را دوباره می‌زند و کمک‌مان می‌کند. مطمئن باشید که با تمام وجود به میدان می‌رویم تا بتوانیم 3 امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»

وی درباره اینکه چرا اجازه نمی‌دهند پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کند، گفت: «این یک بحث داخلی شهر مشهد است و به شورای تامین استان مربوط می‌شود. ما فعلا در ورزشگاه ثامن بازی می‌کنیم و این شورا باید مجوز لازم برای بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) را صادر کند و در این خصوص مسئولان باشگاه درحال رایزنی هستند که این بحث دیگر بستگی به نظر مسئولان دارد.»

سیدصالحی درباره اینکه آیا مشکلات مالی تیم مشهدی حل شده است یا خیر، گفت: «تا الان حدود 25درصد قرارداد بازیکنان را داده‌ایم، این درحالی است که شاید تا امروز خیلی از تیم‌های لیگ برتری چنین درصدی را نداده‌اند. داریم تمام تلاش خود را می‌کنیم. اگر مطالبات‌مان را از باشگاه‌های دیگر بگیریم قاعدتا می‌توانیم خیلی از مسائل و مشکلات مالی را حل کنیم.»

وی ادامه داد: «درحال‌حاضر مطالبه از بابت سرمربی پرسپولیس و بازیکنانی که به استقلال منتقل شده‌اند، باقی مانده و این چک‌ها پاس نشده و دارد ما را اذیت می‌کند. در هرصورت ما تیم خصوصی هستیم و داریم از جیب خرج می‌کنیم و به نظرم باید فدراسیون فوتبال به این باشگاه‌ها فشار بیاورد تا بتوانیم مطالبات‌مان را زنده کنیم.»

مرتبط ها