کد خبر: 66324

پیام تسلیت دکتر ولایتی برای شهادت سفیر ایران در یمن

شهید ایرلو برای احقاق حق ملت آزادی‌خواه و ستمدیده منطقه فعالیت می‌کرد

دکتر ولایتی در پی شهادت حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن با صدور پیامی، مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وی را گرامی داشت.

دکتر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در پی شهادت حسن ایرلو، سفیر ایران در یمن با صدور پیامی، مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وی را گرامی داشت.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر»

خبر شهادت برادر انقلابی، دلسوز و دیپلمات برجسته و ارزشی کشورمان حسن ایرلو، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دولت نجات ملی یمن بسیار تاسف‌بار و جانسوز بود، شخصیتی که در خانواده‌ای شهیدپرور و انقلابی پرورش یافت و بازمانده‌ای از قافله شهدا بود که سحرگاه امروز روح بلندش به برادران شهیدش پیوست.

این شهید گرانقدر عمر پربرکت خویش را در مسیر حفظ و اعتلای نظام اسلامی گذراند، در این راه پرافتخار برای منافع کشور و نظام اسلامی مجاهدت کرد، در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش‌ها و معارف بلند اسلامی گام برداشت و در جبهه مقاومت نقش‌آفرینی و برای احقاق حق ملت آزادی‌خواه و ستمدیده منطقه فعالیت نمود.

ضمن احترام و تکریم به تمامی مجاهدت‌های این عزیز و ارج نهادن به اقدامات مخلصانه، صلح‌جویانه و انسان‌دوستانه این برادر والامقام، آرزوی علو درجات، آمرزش و مغرفت الهی، هم‌نشینی با اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را در این ایام حزن و اندوه فاطمیه مسالت می‌نمایم و عروج این جانباز شیمیایی جنگ تحمیلی را به خانواده معزز ایشان، به‌ویژه همسر مکرم و همه بستگان و همکاران وزارت امور خارجه تبریک و تسلیت می‌گویم و صبر و اجر از درگاه احدیت آرزومندم.

مرتبط ها