کد خبر: 65555

چانه‌زنی بر سر انتقال مسی ایرانی

آزمون در یک‌قدمی لیون

براساس اخباری که روزنامه اکیپ فرانسه منتشر کرده، ظاهرا توافقات نهایی برای پیوستن «مسی ایرانی» به لیون در ژانویه انجام شده است و دو طرف برای امضای قراردادی چهارونیم ساله تا تابستان2026 به توافق رسیده‌اند. تنها مشکل در این میان راضی‌کردن زنیت است که ظاهرا سه‌میلیون یورو برای مهاجم گلزن خود می‌خواهد اما لیون درحال چانه‌زنی برای این مبلغ است.

به گزارش «فرهیختگان»، سردار آزمون این روزها دوباره به صدر اخبار فوتبال روسیه رفته و یکی از بازیکنانی است که اتفاقات زیادی پیرامون او رخ داده و باعث شده خبرهای زیادی درباره‌اش منتشر شود. مصدومیت او در دیدار برابر چلسی که ممکن است باعث غیبتش در دیدار امروز زنیت شود، برگزاری جلسه دادگاه شکایت یک زن از او که گفته می‌شود فرزند سردار را به دنیا آورده و همچنین بالا رفتن احتمال حضورش در لیگ فرانسه در ژانویه، مهم‌ترین اخباری است که این روزها درباره او وجود دارد.

سایت «فوت‌نشنال» فرانسه درباره افزایش احتمال حضور این ملی‌پوش ایرانی در لیگ فرانسه و باشگاه لیون نوشت: «ظاهرا پرونده انتقال آزمون به لیون مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی باید منتظر رسمی‌شدن این انتقال باشیم. لیون در تابستان هم برای خرید این مهاجم ایرانی دست‌به‌کار شد اما درنهایت نتوانست با باشگاه روسی به توافق برسد و آزمون در زنیت ماند. ظاهرا این تیم از علاقه خود به این گلزن 26ساله دست نکشیده و با توجه به اینکه قرارداد او با زنیت در تابستان آتی به پایان می‌رسد اصرار زیادی دارد تا او را در نیم‌فصل به خدمت بگیرد. براساس اخباری که روزنامه اکیپ فرانسه منتشر کرده، ظاهرا توافقات نهایی برای پیوستن «مسی ایرانی» به لیون در ژانویه انجام شده است و دو طرف برای امضای قراردادی چهارونیم‌ساله تا تابستان2026 به توافق رسیده‌اند. تنها مشکل در این میان راضی‌کردن زنیت است که ظاهرا سه‌میلیون یورو برای مهاجم گلزن خود می‌خواهد اما لیون درحال چانه‌زنی برای این مبلغ است. البته به‌نظر می‌رسد آنها پیش از خرید آزمون باید با فروش بازیکن، مبلغ موردنظر را تامین کنند.»

از طرف دیگر سایت «اسپورت‌اکسپرس» روسیه در گزارشی به‌نقل از فابریتزیو رومانو، خبرنگار مشهور ایتالیایی آورده است این انتقال تقریبا نهایی‌ شده و فقط برخی جزئیات آن باقی‌مانده است ازجمله اینکه لیون تصمیم دارد زنی را راضی کند که مهاجم خود را 6ماه زودتر از پایان قراردادش آزاد کند. ازسوی دیگر رسانه‌های روسی از احتمال خرید آگوستین آلوارز، مهاجم تیم اروگوئه‌ای پنارول توسط زنیت برای پرکردن جای خالی آزمون خبر می‌دهند و به‌نظر می‌رسد این تیم اقدامات خود را برای یافتن جانشین او آغاز کرده است. به این ترتیب آزمون که در سال‌های اخیر یکی از بهترین گلزنان لیگ روسیه بوده و در این فصل هم تاکنون در 19مسابقه تیمش 9گل به ثمر رسانده است در نیم‌فصل دوم در لیون فرانسه توپ خواهد زد. آزمون در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نیز نمایش خوبی داشته و توانسته به هر دو تیم مدعی یوونتوس و چلسی گل بزند. البته گلزنی او برابر آبی‌های لندنی چندان برایش خوش‌یمن نبود و در ادامه با مصدومیتی که از ناحیه مچ پا نصیبش شد از زمین بیرون رفت. حالا سرگئی سماک، سرمربی تیم می‌گوید شرایط او برای بازی امروز برابر دینامومسکو هنوز مشخص نیست و ممکن است نتواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند.

مرتبط ها