کد خبر: 65499

پرستاران فعال در بیمارستان های دانشگاه آزاد در گفت وگو با «فرهیختگان» از روزهای سخت کرونایی گفتند

می سوزیم‌ تا بمانید

روز پرستار بهانه‌ای برای توجه به مشکلات و دغدغه‌های سفیدپوشانی است که تا پای جان ایستاده‌اند؛ آنهایی که با وجود خستگی ناشی از کار، بی‌وقفه همچنان با جان‌ودل از بیماران پرستاری و مراقبت می‌کنند.

سارا طاهری – یگانه عرب، گروه دانشگاه: روز پرستار بهانه‌ای برای توجه به مشکلات و دغدغه‌های سفیدپوشانی است که تا پای جان ایستاده‌اند؛ آنهایی که با وجود خستگی ناشی از کار، بی‌وقفه همچنان با جان‌ودل از بیماران پرستاری و مراقبت می‌کنند. همان کسانی که نام‌شان را مدافعان سلامت گذاشته‌اند و در عرصه مبارزه با ویروس کشنده کرونا نیز ثابت کرده‌اند فراتر از مسئولیت و تعهدشان عمل می‌کنند. پرستاران در دوسال اخیر جان خود را در خط مقدم مبارزه با کووید-19 در دست گرفته و برای بهبودی بیماران تلاش کرده‌اند. هرچند خودشان با مشکلات معیشتی و سختی کار زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

روز پرستار بهانه‌ای شد تا در گفت‌وگو با چهارنفر از پرستاران بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی از دغدغه‌ها و چالش‌های پیش روی آنها بپرسیم. رسیدگی به وضعیت معیشتی پرستاران و همسان‌سازی حقوق و دستمزدها در تمام بیمارستان‌های کشور مهم‌ترین دغدغه‌ای است که پرستاران عنوان کرده‌اند.

در همین رابطه مطالب زیر را بخوانید:

پرستار بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی: آموزش پرستاران باید با کیفیت بالاتری پیگیری شود (لینک)
 
پرستار بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی: مطالبه پرستاران، همسان‌سازی حقوق و دستمزدها در تمام بیمارستان‌های کشور است (لینک)
 
سوپروایزر بالینی بیمارستان بوعلی دانشگاه آزاد اسلامی: اگر زمان به گذشته برگردد باز پرستاری را انتخاب می‌کنم (لینک)
 
سرپرستار بخش جراحی بیمارستان امیرالمومنین(ع) دانشگاه آزاد اسلامی: عاشق پرستاری هستم و عاشقانه به بیماران خدمت کرده‌ام (لینک)

مرتبط ها