کد خبر: 65302

سرمربی زوریا: خوشحالم که مدیر باشگاه زاهدی را خرید

حفظ صیادمنش همه بودجه باشگاه را خرج می‌کرد

دو مهاجم ایرانی زوریا در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته‌اند اما به نظر می‌رسد روزهای همبازی بودن آنها رو به اتمام است و به‌زودی شاهد جدایی اللهیار صیادمنش از این باشگاه خواهیم بود.

به گزارش «فرهیختگان»، دو مهاجم ایرانی زوریا در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب این تیم داشته‌اند اما به نظر می‌رسد روزهای همبازی بودن آنها رو به اتمام است و به‌زودی شاهد جدایی اللهیار صیادمنش از این باشگاه خواهیم بود. قرارداد قرضی این مهاجم ملی‌پوش در انتهای ماه جاری میلادی به پایان می‌رسد و او باید به فنرباغچه برگردد یا برای این تیم سرشناس در لیگ ترکیه به میدان برود یا اینکه با مبلغ بالایی به فروش برسد. درحالی که در ابتدا اخباری مبنی‌بر احتمال قطعی شدن قرارداد او و حتی تمدید قرضی آن تا انتهای فصل به‌گوش می‌رسید اما ظاهرا زوریا توان مالی لازم برای حفظ ستاره گلزن خود را ندارد و فنرباغچه هم تمایل ندارد که همچنان این بازیکن را به تیم اوکراینی قرض بدهد. ویکتور اسکریپنیک، سرمربی زوریا درباره اینکه آیا هیچ راهی برای حفظ این بازیکن وجود ندارد، می‌گوید: «من واقعا دوست داشتم او بماند اما افراد دیگری در این زمینه تصمیم‌گیر هستند. حرف آخر را باشگاه فنرباغچه می‌زند. البته اگر می‌خواستیم او را نگه داریم باید همه بودجه باشگاه در طول یک فصل را برایش خرج می‌کردیم. (زوریا برای قطعی کردن قرارداد صیادمنش باید 3.35 میلیون یورو ‌پرداخت کند) ما وقتی با او قراردادی برای یک‌ونیم فصل بستیم می‌دانستیم درحال چه کاری هستیم. هیچ‌کس انتظار چنین عملکردی را از او نداشت. حالا نه‌تنها صحبت از پیشنهادهای او از دیگر باشگاه‌هاست بلکه به تیم ملی کشورش هم دعوت می‌شود و این نتیجه پیشرفتی است که در زوریا داشته است. در اینجا ما به خوبی بازیکنان جوان را پرورش می‌دهیم.»

اسکریپنیک در پاسخ به سوالی درباره اینکه باتوجه به ابراز تمایل شاختار برای خرید او، آیا صیادمنش می‌تواند در این تیم موفق شود، افزود: «این را باید از مربی آن تیم که به دنبال خرید این بازیکن است سوال کنید. اما این را باید بگویم که او تکنیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند به بازیکنی به مراتب بهتر هم تبدیل شود.» سرمربی زوریا درباره خرید شهاب زاهدی در ژانویه سال قبل که عملکرد خوبی در فصل جاری داشته هم می‌گوید: «بسیار خوشحالم که مدیر باشگاه برای خرید او دست به کار شد و این انتقال حالا جواب داده است. زاهدی در دیدارهای اخیر تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است و یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما به‌شمار می‌رود و خوشحالیم که او را در تیم خودمان داریم.»

اسکریپنیک درخصوص نقش بازیکنان ایرانی در جلو راندن تیمش تصریح کرد: «آنها در بخش هجومی تیم بازی می‌کنند و بازیکنان دیگر پشت آنها هستند. بازیکنان جوان و باتجربه برای ما مهم هستند.»

مرتبط ها